کولر تی سی ال Blue Wing III معرفی شد

کولر تی سی ال Blue Wing III معرفی شد

TCL کولر گازی تازه Blue Wing III کوچک 1.5HP را در چین عرضه کرده است. کولر گازی مجهز به مکانیزم تعویض هوای دو طرفه برای حداکثر هوای تازه در اتاق است. Blue Wing III دارای 1.5 اسب بخار قدرت است و دارای یک بال کوچک آبی منحصر به فرد در بالای واحد داخلی است.

تهویه هوای تازه Blue Wing III از فناوری هوای تازه قابل تنفس استفاده می کند و می تواند بین چهار حالت جابجا شود. دارای حالت های تنفس، مکش هوای تازه، اگزوز و گردش داخلی است. از نظر حجم آنها، هوای تازه تولید شده بین 30 تا 60 متر مکعب در ساعت است. کولر گازی دارای بال آبی کوچکی است که با یک دکمه بلند می شود. کولر گازی با ظرفیت سرمایش 3500 وات و ظرفیت گرمایش 5010 وات کم مصرف است.

تهویه هوای تازه Blue Wing III دارای یک واحد خارجی با پره های بزرگ فن با افزایش حجم هوا است. پره‌های بزرگ فن دارای قطر 442 میلی‌متر هستند که باعث بهبود 20 درصدی حجم هوا و افزایش 14 درصدی عملکرد گرمایشی می‌شود. کولر گازی نیازی به سوراخ کردن دو سوراخ در دیوار ندارد و می توان آن را از طریق برنامه TCL همراه خود کنترل کرد. یونیت داخلی کولرگازی دارای ابعاد 907 x 209 x 315 میلی متر است در حالی که یونیت خارجی 795 x 305 x 550 میلی متر است.

تهویه هوای تازه TCL Blue Wing III هم اکنون برای پیش فروش در چین موجود است. قیمت اولیه خرده‌فروشی کولر گازی 1.5 اسب بخاری کم مصرف 3499 یوان (501 دلار) است. برای پیش‌سفارش در پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی مانند Jingdong در چین در دسترس است. در حال حاضر هیچ نشانه ای از در دسترس بودن و قیمت جهانی کولر گازی وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت TAB MAX تی سی ال با پردازنده اسنپدراگون 665 معرفی شد

نظرات در مورد : کولر تی سی ال Blue Wing III معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *