انتشار اطلاعاتی از دوربین گوشی Nothing Phone 1

انتشار اطلاعاتی از دوربین گوشی Nothing Phone 1

فقط چند روز دیگر برای معرفی Nothing Phone (1)، اولین گوشی هوشمند Nothing مستقر در لندن فاصله باقی مانده است. این شرکت قبلاً تایید کرد که گوشی موردبحث دارای چیپ Snapdragon 778G+ ، شارژ بی‌سیم، قاب آلومینیومی بازیافتی، Glyph Interface برای سفارشی‌سازی LED‌ها و موارد دیگر است.

اکنون تایید شده که این گوشی میان رده خاص دارای سنسور دوربین عقب اصلی 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی IMX766 سونی بوده که دیافراگم ƒ/1.88 و همچنین تثبیت دوگانه OIS و فناوری EIS خواهد بود.

انتشار اطلاعاتی از دوربین گوشی Nothing Phone 1

این گوشی همچنین دارای دوربین ثانویه با میدان دید 114 درجه است. کارل پی بنیانگذار شرکت ناتینگ در این باره گفته که گوشی Nothing Phone 1 از نظر دوربین تجربه ارزان و بسیار خوب در بحث دوربین ارائه می دهد. این اسمارتفون دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بوده و از صفحه نمایش 120 هرتزی بهره می برد.

به لطف @evleaks، اکنون تصویری با وضوح بالا از نسخه مشکی گوشی با والپیپر قرمز رنگ را داریم. در اخباری مرتبط بر اساس شایعات و افشاگری ها، این گوشی از شارژ سریع سیمی 33 واتی پشتیبانی می‌کند، ممکن است با آداپتور 45 واتی عرضه شود و احتمالاً در اتحادیه اروپا با قیمت پایه 470 یورو به فروش خواهد رسید و متاسفانه جای در ایالات متحده ندارد.

ماشین تبلیغاتی Carl Pei یک بار دیگر کاری را که به بهترین شکل انجام می دهد انجام داده است و بنابراین ما اکنون تنها چند روز با یکی از مورد انتظارترین اعلامیه های تلفن سال فاصله داریم. با ما همراه باشید و به محض اینکه همه جزئیات را در اختیار شما قرار دهیم، به شما خواهیم گفت.

انتشار اطلاعاتی از دوربین گوشی Nothing Phone 1

در اخباری مرتبط Nothing Phone (1) در 12 جولای معرفی خواهد شد، اما بیشتر مشخصات آن به تازگی لو رفته است. Abhishek Yadav یکی از افشاگران مشخصات کلیدی دستگاه را توییت کرد و سندی را نشان داد که شبیه صفحه جزئیات محصول است.

گفته می شود که این گوشی هوشمند جدید دارای یک صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با پشتیبانی از نرخ نوسازی تطبیقی ​​تا 120 هرتز خواهد بود. این گوشی جدید به دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8 مجهز خواهد شد. افشاگر حاکی از آن است که این تلفن هوشمند می تواند ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند.

بیشتر بخوانید  تصویر رندر جدید از گوشی ناتینگ Phone (2a) لو رفت

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از دوربین گوشی Nothing Phone 1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *