کنسول دستی GPD Win 4 راهی بازار شد

کنسول دستی GPD Win 4 راهی بازار شد

کنسول دستی GPD Win 4 در چین به فروش رسیده است. پیش از این به صورت پیش فروش منتشر شده بود و GPD انتظار دارد بازیکنان بیشتری به پیشنهاد جدید متصل شوند. با این حال، قیمت GPD Win 4 بالاتر از قیمت پیش فروش آن است.

نسخه وای فای دستی GPD Win 4 پیکربندی‌های رم/ذخیره‌سازی از 16 گیگابایت/512 گیگابایت تا 32 گیگابایت/2 ترابایت را ارائه می‌دهد. GPD Win 4 Handheld Back Clip 4G نسخه 4G در پیکربندی های بین 16/512 گیگابایت و 32/2 ترابایت نیز در دسترس خواهد بود. در مجموع، چهار گزینه برای هر دو نسخه WiFi و 4G دستگاه بازی در دسترس است.

GPD Win 4 به پردازنده R7 6800U مجهز شده و از طراحی کشویی بهره می برد. بر روی سیستم ویندوز 11 اجرا می شود و از سیستم عامل Steam پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش 6 اینچی محافظ چشم با Corning Gorilla Glass و وضوح 1080p استفاده می کند. از دو نرخ تازه سازی 40 هرتز و 60 هرتز و همچنین 368PPI پشتیبانی می کند. دو سر بدنه GPD Win 4 دارای طراحی قوس با نیروی بیشتر در هنگام استفاده از آن است.

دسته دستی دارای طراحی بیرون زده و ارگونومیک است. ماوس انگشتی نوری طوری طراحی شده است که از تنظیم مکرر سوئیچ دسته/موس در حین بازی جلوگیری کند.

GPD Win 4 Handheld مجهز به ژیروسکوپ 6 محوره با پشتیبانی از انجام بازی های حسی تنی است. جوی استیک به طرح دررفتگی سنتی بازمی گردد و کلاهک به یک دامن و یک کلاه برای گرفتن محکم تر تقسیم می شود. روشنایی را می توان با روشن بودن نور پس زمینه تنظیم یا خاموش کرد. دستی را می توان به یک مانیتور متصل کرد در حالی که دکمه شانه جلوه ای از نور رنگارنگ را اضافه می کند. علاوه بر این، افکت نور را می توان بین حالت های مختلف تغییر داد تا با حال و هوای بازی شما مطابقت داشته باشد.

دستگاه بازی دستی GPD Win 4 از جینگدونگ در چین با قیمت 5999 یوان (864 دلار) برای نسخه بی سیم 16/512 گیگابایتی در دسترس است. مدل برتر در این مجموعه، نسخه 32 گیگابایتی/2 ترابایتی Back Clip 4G است که با قیمت 8499 یوان (1225 دلار) به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید  کنسول دستی GPD Win 4 راهی بازار جهانی می شود

منبع

3.6/5 - (15 امتیاز)

نظرات در مورد : کنسول دستی GPD Win 4 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *