اپل واچ به زنان کمک می کند اطلاعاتی درباره بارداری کسب کنند

اپل واچ به زنان کمک می کند اطلاعاتی درباره بارداری کسب کنند

اپل واچ قبلاً چندین بار به عنوان بالقوه نجات جان افراد اعتبار یافته است. اما آخرین گزارش در مورد چگونگی کمک این ساعت هوشمند به یک زن حتی قبل از آزمایشات بالینی صحبت می کند.

این داستان توسط یک زن 34 ساله به اشتراک گذاشته شده است که داستان خود را در Reddit به اشتراک گذاشته است. Redditor ادعا کرد که محصول پوشیدنی هوشمند شروع به هشدار در مورد افزایش ضربان قلب در 15 روز گذشته کرده است. در پیام هشدار آمده بود که ضربان قلب او در حال استراحت حدود 57 است، اما از آن زمان در چند هفته گذشته به 72 افزایش یافته است. در حالی که این جهش در ضربان قلب بلافاصله نگران کننده نیست، او شروع به جستجوی دلیل این تغییر قابل توجه کرد.

او ابتدا فکر کرد که به دلیل COVID-19 است. با این حال، آزمایش منفی بود. به دنبال این موضوع، او حتی یک مقاله آنلاین پیدا کرد که در آن گفته شده بود که ضربان قلب زنان معمولا در سه ماهه اول بارداری افزایش می یابد. بنابراین، او یک آزمایش بارداری انجام داد که مثبت شد. بنابراین، زن برای دریافت تاییدیه مناسب به کلینیک رفت و پزشکان آنجا نیز تایید کردند که او هفته چهارم بارداری است.

این تعجب آور بود زیرا این زن گفت که هیچ علائم مرتبط با بارداری را تجربه نکرده است زیرا بارداری او هنوز در مراحل اولیه خود است. با این حال، اپل واچ موفق شد متوجه شود که افزایش ضربان قلب او توسط نهاد دیگری در بدن او ایجاد شده است. او این کشف را به ساعت هوشمند خود نسبت داد و از کاربران اپل واچ خواست به اعلان‌های ضربان قلب توجه کنند. بنابراین ساعت اپل یک گزینه برجسته در زمینه کسب اطلاعات سلامتی محسوب می شود و افراد با کمک آن می توانند سلامتی بیشتری به دست آورند و پویا باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کیبورد مک بوک بزودی دربرابر گرد و غبار مقاوم خواهد شد

نظرات در مورد : اپل واچ به زنان کمک می کند اطلاعاتی درباره بارداری کسب کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *