فیس آی دی و سیستم امنیتی گوشی های هوشمند

فیس آی دی

فیس آی دی یا سیستم تشخیص چهره موضوعی است که پس از تاچ آی دی توانسته منتقدین را به خود علاقه مند کند. همان طور که می دانیم فیس آی دی با مشکلاتی رو به رو شده است اما پیش بینی می شود شرکت اپل با به روز رسانی نرم افزار ها اختلالات عملکردی را بر طرف سازد. اما در حال حاضر این فناوری پیشرفته به هر آن چه که گفته بود عمل کرده است.

یکی از نکات مثبت این اندروید , مدت زمان کوتاهی است که برای عرضه آن به بازار در نظر گرفته شده است. بر اساس اخبار منتشر شده در  Digi Times , اوپو و شیائومی در اوایل سال 2018 محصولاتی را مجهز به سیستم تشخیص چهره تولید خواهند کرد. بر اساس نظرات تحلیل گران شرکت اپل با بهره مندی از فیس آی دی و دوربین True Depth بسیار از گوشی ها و شرکت های اندروید پیشی گرفته است. اما با توجه به رقابت شدید در دنیای تکنولوژی انتظار داریم گوشی های اندروید نیز به زودی به این فناوری تجهیز شوند.

دو شرکت بزرگ چینی اوپو و شیائومی , با به کار گیری و ترکیب اطلاعات و تکنولوژی یک دیگر سعی دارند از ویژگی های هم استفاده کرده و از آن ها برای تولید محصولات بهتر بهره ببرند. کمپانی های تولید کننده اندروید به تکنولوژی سیستم تشخیص چهره بسیار علاقه مند بوده اند. سامسونگ اعلام کرده گلکسی اس 9 , که به عنوان پرچم دار این شرکت معرفی خواهد شد , از این فناوری بهره مند خواهد شد. شرکت های شیائومی و اوپو نیز به طور رسمی بیان کردند که محصولات بعدی آن ها به این فناوری مجهز خواهند بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فیس آیدی (face id) یکی از ویژگی های بارز آیفون X

نظرات در مورد : فیس آی دی و سیستم امنیتی گوشی های هوشمند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *