آموزش دانلود و نصب ios 7

IOS 7

سرانجام انتظار پایان رسید و اپل بالاخره پس از یک سال نسخه جدید خود را به نام ios 7 منتشر کرد . یکی از متفاوت ترین نسخه های آی او اس و شیک ترین و با ذوق ترین طراحی ها که امروز برای دسترس تمام استفاده کنندگان روی سایت اپل قرار گرفت.

updateios1

قبلا برای شما از ویژگی های این ios 7 گفته بودیم. اما چیزی که مهم است نحوه دریافت این سیستم عامل است. در این جا قصد داریم به شما آموزش دریافت و نصب ios 7 را بدهیم.

1- نوع دستگاه خودتان را چک کنید . 

تا الان دستگاه های زیادی برای به روز رسانی معرفی شده اند که در پست کدام دستگاه ها قابل به روز به ios 7 هستند ؟ گفته بودیم که چه دستگاه هایی می توانند به روز شوند.

2- آپدیت iTunes (اگر نسخه پشتیبان نگرفته اید انجام دهید).

اگر شما از اطلاعات خودتان یک نسخه پشتیبان گرفته اید یا تصمیم دارید نسخه ios 7 را از iTunes دریافت کنید باید قبل از این کار چک کنید که از آخرین نسخه آی تونز استفاده میکنید یا خبر ؟ برای این کار به قسمت Help و سپس به Check for updates بروید. آن را نصب و آی تونز را دوباره باز کنید.

3- نسخه پشتیبان از اطلاعات بگیرید. 

این قسمت یکی از مهم ترین قسمت های آپدیت است. برای بک آپ کرفتن در iCloud می توانید به setting قسمت icloud سپس در storage & backup زیر Backup قسمت iCloud backup را روشن کنید.

4- آپدیت ios

وقتی که ios 7 در دسترس شما قرار گرفت ، اگر از اینترنت پرسرعت وایرلسی استفاده میکنید می توانید بصورت بی سیم آن را آپدیت کنید.

این مرحله دو روش دارد :

روش بی سیم : روی دستگاه تلفن همراه شما به قسمت Setting > general > software update بروید.

روش iTunes : تلفن خودتان را به کامپیوتر متصل کنید  و iTunes را اجرا کنید . این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید و در برنامه نام گوشی خودتان را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. در وسط صفحه شما Version و دکمه ی Check for update را می بینید بر روی آن دکمه کلیک کنید.

بیشتر بخوانید  چطور می توانیم عملکرد آیفون 4 و 4S ، آیپد 2 و آیپد مینی را در ios7 بهبود بخشیم.

یک پیغام به شما نمایش می دهد که نسخه جدیدی در دسترس است روی Download کلیک کنید.

در اینجا کامل بر روی دستگاه شما نصب می شود . در طول دانلود هیچ کاری نکنید و ارتباط را قطع نکنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش دانلود و نصب ios 7

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *