کسب گواهی NBTC توسط گوشی F4 5G پوکو

کسب گواهی NBTC توسط گوشی F4 5G پوکو

پوکو در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید از سری F است. اکنون، POCO F4 5G مورد انتظار در یک وب سایت صدور گواهینامه مشاهده شد که خبر از رونمایی زودهنگام آن می دهد.

برای کسانی که اطلاعی ندارند، این دستگاه به طور خاص مدتی است که شایعاتی درباره آن منتشر می شود که به زودی از راه خواهد رسید، و حتی در وب سایت های دیگری مانند GeekBench، FCC و دیگر نیز دیده شده است. اما آخرین فهرست در پایگاه داده NBTC تایلند (از طریق MySmartPrice) بود که به این اسمارتفون تاییدیه گرفت. این تلفن هوشمند در چین تولید خواهد شد، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ابتدا در بازار داخلی عرضه شود و سپس به مناطق دیگری مانند هند و اروپا برسد.

طبق لیست قبلی GeekBench، پوکو F4 5G دارای تراشه کوالکام Snapdragon با پشتیبانی شبکه 5G بوده که با 8 گیگابایت رم همراه شده و تحت سیستم عامل اندروید 12 منتشر خواهد شد. اکنون، همان شماره مدل گوشی هوشمند در NBTC مشاهده شد. چیپست مورد بحث احتمالاً پردازنده اسنپدراگون 870 است که با تراشه گرافیکی Adreno 650 عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، این دستگاه 8 گیگابایت رم دارد، اما برند چینی گوشی های هوشمند ممکن است تنظیمات ذخیره سازی اضافی را نیز ارائه دهد.

در گزارش قبلی نیز اشاره کرده بودیم که POCO F4 5G بسته به منطقه ممکن است با نام دیگری عرضه شود. بنابراین، ممکن است شاهد تغییر نام آن به عنوان Redmi K40S برای بازار جهانی باشیم. از دیگر ویژگی های شایعه شده می توان به داشتن دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در عقب، بسته باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد. برای ذخیره سازی، می تواند 128 یا 256 گیگابایت ارائه دهد.

در اخباری مرتبط جانشین POCO X3 Pro قرار بود در MWC 2022 رونمایی شود اما در این رویداد جزئیات محدودی ارائه شد و در نهایت پوکو تصمیم گرفت امروز آن را رسما معرفی کند. این اسمارتفون را باید همان Redmi Note 11 Pro 5G بدانیم که بهینه شد. البته از هر نظر نسبت به مدل قبلی تفاوت هایی دارد و به مدل بهتری تبدیل گشت به جز در بخش پردازنده.

بیشتر بخوانید  گوشی Poco C51 راهی بازار شد

POCO X4 Pro 5G همان نسخه ای است که در سایر بازارهای بین المللی به فروش می رسد، به جز دو تفاوت. نسخه هندی فاقد NFC بود و دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به جای سنسور 108 مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با حفره دوربین که وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. پنل تراکم 395ppi داشته و وسعت رنگ DCI-P3 را در کنار نسبت کنتراست 450000:1 و روشنایی 1200 نیت دربرمی گیرد.

این گوشی مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 به همراه رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 است. برای مقایسه، POCO X3 Pro دارای یک چیپست بسیار قدرتمندتر Qualcomm Snapdragon 860 و یک ماژول ذخیره سازی سریعتر UFS 3.1 بود. در بخش دوربین و فیلمبرداری، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با یک لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه شد. در جلو نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی تدارک دیده شده است. گزینه های ارتباطی در گوشی هوشمند شامل اسلات دو سیم کارت، شبکه 5G، وای فای دو باند، بلوتوث 5.1 و GNSS می شود. همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون، درگاه USB Type-C، اسلات کارت MicroSD (هیبریدی)، بلندگوهای دوگانه استریو و حسگر اثر انگشت جانی هم است.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کسب گواهی NBTC توسط گوشی F4 5G پوکو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *