گوشی iQOO Z7 اواخر مارس معرفی می شود

گوشی iQOO Z7 اواخر مارس معرفی می شود

در چند روز اخیر چیزهای زیادی در مورد iQOO Z7 می شنویم. این برند به طور رسمی ویژگی های این گوشی هوشمند را قبل از عرضه رسمی آن در هند به نمایش گذاشته است. امروز، به لطف یک مصاحبه، تقریباً همه چیز را در مورد این دستگاه آینده می دانیم. جزئیات از خود مدیر عامل هندی این شرکت آمده است.

نیپون ماریا، مدیر عامل iQOO هند، برای تبلیغ iQOO Z7 آینده با Gadgets360 مصاحبه ای انجام داد. وی در گفتگو با خانه رسانه تمامی ویژگی های کلیدی این گوشی را فاش کرد. اول از همه، iQOO Z7 در 21 مارس در هند راه اندازی می شود. این مطابق با تبلیغ نابهنگام گوگل در آخر هفته گذشته است.

مدیر اجرایی می گوید که این دستگاه منحصراً برای هند طراحی شده است. این دوباره تأیید می کند که iQOO Z7 برای چین یک گوشی هوشمند متفاوت خواهد بود. تا جایی که به مشخصات مربوط می شود، این گوشی از پردازنده MediaTek Dimensity 920 SoC بهره می برد. این امتیاز AnTuTu 480000 را توضیح می دهد.

علاوه بر این، این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED با حسگر اثر انگشت در زیر آن است. همچنین با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز به OIS عرضه خواهد شد. در نهایت، سیستم عامل Funtouch 13 مبتنی بر اندروید 13 بوت می شود و از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند.

همه این مشخصات باعث می‌شود که آن را شبیه به یک گوشی خرده‌فروشی کمتر از ۲۵۰۰۰ روپیه جلوه دهد. با این حال، مدیرعامل تایید می کند که iQOO Z7 در واقع کمتر از 20000 روپیه قیمت دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ظرفیت باتری سری iQOO 11 فاش شد

نظرات در مورد : گوشی iQOO Z7 اواخر مارس معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *