کاهش 22.6 درصدی فروش گوشی های هوشمند در چین

کاهش 22.6 درصدی فروش گوشی های هوشمند در چین

تلفن همراه که به عنوان تلفن بی‌سیم یا تلفن همراه نیز شناخته می‌شود، در ابتدا به عنوان یک ابزار ارتباطی توسعه یافت و در محاوره‌ای به آن «برادر بزرگ» می‌گویند. اولین تلفن همراه توسط آزمایشگاه های بل در ایالات متحده در سال 1940 ساخته شد و از آن زمان به یک پایانه تلفن قابل حمل تبدیل شد که به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود. تعداد دستگاه ها به ویژه در کشورهایی مانند هند و چین به دلیل جمعیت این کشورها زیاد است. طبق آخرین داده‌های موسسه صنعت تجارت چین، محموله‌های تلفن همراه چین در سال گذشته، ۲۰۲۲، کاهش داشته است.

موسسه تحقیقات صنعت بازرگانی چین منبع ارزشمندی برای داده‌های بزرگ صنعتی، هوش صنعتی، گزارش‌های تحقیقاتی صنعت، اوراق سفید صنعت، طرح‌های تجاری، گزارش‌های مطالعات امکان‌سنجی، برنامه‌ریزی صنعتی پارک، نقشه‌های سرمایه‌گذاری زنجیره صنعتی، راهنمایی سرمایه‌گذاری صنعتی، بازرسی سرمایه‌گذاری زنجیره صنعتی است. ، و جلسات ترویج.

در سال‌های اخیر، بازار تلفن همراه چین روندی نزولی را نشان داده است، با نزدیک شدن به اشباع شدن بازار، و تقاضای مصرف‌کنندگان برای تلفن همراه به تدریج ضعیف شده است. در دسامبر 2022، مجموع محموله‌های تلفن همراه در بازار داخلی به 27.86 میلیون دستگاه رسید که 16.6 درصد کاهش در سال گذشته نشان می‌دهد. در کل سال 2022، مجموع محموله ها به 272 میلیون دستگاه رسید که نسبت به سال گذشته 22.6 درصد کاهش داشت.

بازار فعلی عمدتاً تحت سلطه تلفن های همراه 5G است. در دسامبر 2022، 23.234 میلیون تلفن همراه 5G وجود داشت که با 14.4 درصد کاهش نسبت به سال گذشته، 78.8 درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد. مشابه روند در کشورهای دیگر، این ممکن است به این دلیل باشد که کاربران بیشتری نسبت به قبل دستگاه‌های پیشرفته خریداری می‌کنند که منجر به کاهش کل محموله‌ها می‌شود. علاوه بر این، محبوبیت دستگاه‌های تاشو گران‌تر به تدریج در حال افزایش است و برندهایی مانند شیائومی و اوپو رقبای قدرتمندی در بازار هستند. این ممکن است به یک روند تغییر در بازار گوشی های هوشمند چین اشاره کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چقدر گوشی شما امن است؟

نظرات در مورد : کاهش 22.6 درصدی فروش گوشی های هوشمند در چین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *