فروش میلیونی ردمی نوت 12 طی دوماه در هند

فروش میلیونی ردمی نوت 12 طی دوماه در هند

کسب و کار گوشی های هوشمند شیائومی تا زمانی که به یاد بیاوریم به سری Redmi Note به عنوان پایه اصلی خود در بازار جهانی متکی بوده است. در دسامبر 2022، این برند اعلام کرد که بیش از 300 میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند سری Note خود را در سراسر جهان فروخته است که 72 میلیون دستگاه تنها در هند فروخته شده است. علیرغم موفقیت آن، تقاضا برای سری Note همچنان در حال افزایش است، زیرا این برند اکنون فاش کرده است که آخرین خط تولید، Redmi Note 12، از یک روپیه پیشی گرفته است. 1000 کرور فروش در عرض دو ماه پس از عرضه در هند.

آلوین تسه، معاون شیائومی گلوبال، در توییتر آخرین نقطه عطف به دست آمده توسط زیربرند شیائومی را اعلام کرد. شیائومی پیش از این فاش کرده بود که گوشی های هوشمند سری ردمی نوت 12 درآمدی معادل 100 میلیون روپیه داشته اند. 300 کرور در هند در هفته اول راه اندازی آنها. طی دو هفته بعد، شرکت به یک نقطه عطف دیگر دست یافت زیرا واحدهایی به ارزش روپیه فروخت. 500 کرور در سراسر کشور و اکنون، این ترکیب از 1000 فراتر رفته است.

تقاضای بالا برای گوشی های هوشمند سری ردمی نوت نشان می دهد که آنها در بین مصرف کنندگان در هند و سراسر جهان محبوب هستند. محبوبیت این ترکیب را می توان به عوامل مختلفی نسبت داد. برای شروع، شیائومی به طور مداوم به‌روزرسانی‌هایی را در این سری انجام داده است، از جمله دوربین‌های بهتر، عمر باتری بیشتر و عملکرد بهتر. علاوه بر این، این برند قیمت گوشی های هوشمند را رقابتی نگه داشته است و آنها را برای طیف وسیع تری از مشتریان در دسترس قرار داده است.

جدیدترین سری ردمی نوت 12 شامل نوت 12 وانیلی، نوت 12 پرو رده بالاتر و رده بالای ردمی نوت 12 پرو پلاس است. هر سه گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با فرکانس 120 هرتز و MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 هستند. گوشی‌های Pro دارای SoC Dimensity 1080 هستند در حالی که مدل استاندارد دارای تراشه Snapdragon 4 Gen 1 است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت Redmi Watch 3 Lite در راه است

نظرات در مورد : فروش میلیونی ردمی نوت 12 طی دوماه در هند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *