گوشی هوآوی P60 Pro به دوربین تله فوتو مجهز است

گوشی هوآوی P60 Pro به دوربین تله فوتو مجهز است

هوآوی P60 Pro هفته آینده در تاریخ 23 مارس همراه با وانیلی P60 عرضه خواهد شد. انتظار می رود این گوشی به عنوان مدل رده بالاتر این سری، ویژگی های جالب بسیاری را به همراه داشته باشد. برای مثال، ممکن است ماژول سلفی شبیه جزیره دینامیک اپل را داشته باشد. P60 Pro همچنین باید دوربین های چشمگیری برای عکاسی به همراه داشته باشد. ادعا شده است که این گوشی با نوع جدیدی از لنزهای تله فوتو عرضه خواهد شد که عکس‌های بهتری در شب تولید می‌کند.

منابعی از چین فاش کردند که Huawei P60 Pro با فناوری جدید ثبت اختراع روی لنز تله فوتو وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که قابلیت‌های عکاسی تله‌فوتو را افزایش دهد و به گوشی هوشمند اجازه دهد عکس‌های دقیق‌تری در نور کم بگیرد. به طور جداگانه، ریچارد یو، مدیر عامل Huawei CBG، اظهار داشت که این گوشی می‌تواند با خورشید در قاب عکس بگیرد و در عین حال جزئیات اشیاء دیگر را حفظ کند.

مدیر اجرایی همچنین تصویری را برای حمایت از ادعاهای خود به اشتراک گذاشت. یک ویدیوی تبلیغاتی همچنین توانایی قابل توجه هواوی P60 پرو را در ثبت تصاویر دقیق از ماه به نمایش گذاشت که حتی به نظر می رسد قوانین اساسی اپتیک و فیزیک را به چالش می کشد. اما، همه چیزهایی را که در مورد عکاسی از ماه از شرکت ها می شنوید باور نکنید – اغلب معلوم می شود که آنطور که می گویند شگفت انگیز نیست.

طبق گزارش‌های قبلی، دوربین اصلی Huawei P60 Pro اولین دوربین 50 مگاپیکسلی Sony IMX888 با پایین بزرگ 1/1.4 اینچی خواهد بود که از دیافراگم متغیر f/1.4-4.0 و لرزش‌گیر اپتیکال OIS پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین ممکن است یک لنز تله فوتو پریسکوپ OV64B 64 مگاپیکسلی داشته باشد که از زوم اپتیکال 3.5 برابر و آرایه کلاسیک RYYB پشتیبانی می کند. یک لنز 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 (1/2.51 اینچ) با زاویه دید فوق عریض نیز می تواند در پشت P60 pro وجود داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی هوآوی Mate X3 راهی بازار اروپا شد

نظرات در مورد : گوشی هوآوی P60 Pro به دوربین تله فوتو مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *