کامپیوتر یکپارچه ThinkCentre neo 50a لنوو معرفی شد

کامپیوتر یکپارچه ThinkCentre neo 50a لنوو معرفی شد

لنوو به طور رسمی یک دستگاه همه کاره جدید به نام ThinkCentre neo 50a 24 با صفحه نمایش بزرگ و ویژگی های غیر معمول معرفی کرده است. این محصول جدید صفحه نمایشی با سایز 23.8 اینچی و وضوح 1920 × 1080 پیکسل و روشنایی 250 cd / m2 دارد. همچنین برخی از مدل های این دستگاه با پد شارژ لمسی به فروش می رسند. این دستگاه دارای پردازنده مبتنی بر نسل دوازدهم اینتل Core از خانواده Alder Lake-H است. پردازش گرافیکی توسط کارت گرافیک لپ تاپ Intel Arc A370M انجام می شود. همچنین تا 16 گیگابایت رم DDR5، تا 1 ترابایت NVMe SSD و تا 2 ترابایت هارد دیسک تعبیه شد.

از جمله ویژگی های این دستگاه باید به عملکردهای هوش مصنوعی پرداخت. به عنوان مثال، می توان آن را با استفاده از دستورات صوتی کنترل کرد و در حین تماس ویدیویی، سیستم می‌تواند به طور خودکار در زمان واقعی ترجمه کند.

کامپیوتر یکپارچه ThinkCentre neo 50a لنوو معرفی شد

توجه داشته باشید که بلوک وب کم ها در کیس پنهان است و در صورت نیاز بالا می آید. نسخه اصلی دارای یک ماژول 5 مگاپیکسلی بوده که از Windows Hello پشتیبانی می کند. نسخه قدرتمندتر مجهز به حسگر IR اضافی است و به شما امکان می دهد عملکردهای هوش مصنوعی را پیاده سازی کنید.

مونوبلاک همچنین مجهز به ماژول امنیتی رمزنگاری fTPM 2.0 است که حفاظت از آن را افزایش می دهد. در نهایت، بلندگوهای استریو هارمن که هر یک 3 وات هستند نیز تعبیه شد. از میان کانکتورها، یک خروجی HDMI 2.1 و یک ورودی HDMI، یک پورت USB Type-C که از شارژ 45 واتی پشتیبانی می‌کند هم وجود دارد. ناگفته نماند که پورت های USB 3.2 Gen2 Type-A، USB 3.2 Gen1 Type-A، USB 2.0، 3.5 میلی متر و اترنت هم وجود دارد. ارتباطات بی سیم با استفاده از آداپتورهای Wi-Fi 6 و Bluetooth 5 عملی می شود.

ThinkCentre neo 50a 24در ماه آگوست سال جاری به فروش می رسد، اما این شرکت قیمت و مناطقی که در آنها به فروش می رسد را مشخص نکرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ لنوو ThinkPad T16 Gen 1 معرفی شد

نظرات در مورد : کامپیوتر یکپارچه ThinkCentre neo 50a لنوو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *