آشکار شدن هدفون سونی WF-1000XM5 در پایگاه داده

آشکار شدن هدفون سونی WF-1000XM5 در پایگاه داده

به نظر می رسد که سونی WF-1000XM5 در نزدیکی رونمایی قرار دارد. ما پیشتر یک افشا را پوشش دادیم و مشخصات کلیدی گجت پوشیدنی را فاش کردیم. اکنون این مدل توسط یکی از پایگاه های داده تاییدیه دریافت کرده و در نزدیکی رونمایی است.

آخرین گزارش به کشف شدن ایربادز بی سیم پرچمدار غول فناوری ژاپنی در کنسرسیوم Wireless Power اشاره می کند. پیش از این، دستگاه حتی در وب سایت گواهی FCC دیده شده بود و طراحی آن چند ماه قبل به بیرون درز کرد. آخرین گواهی تأیید می کند که WF-1000XM5 آینده دارای شارژ بی سیم Qi با پشتیبانی از شارژ بی سیم تا 2 وات، مشابه مدل قبلی خواهد بود. حتی نشان داد که دستگاه دارای شماره مدل Y2963 است.

بر اساس افشای اطلاعات قبلی، انتظار می‌رود هدفون‌ پرچمدار دارای طراحی مشابه مدل WF-1000XM4 باشد. با این حال، وزن هر هدفون فقط 5.9 گرم است که کمتر از 7.3 گرم XM4 محسوب می شود. علاوه بر این، گزارش قبلی اشاره کرده که Xm5 در صورت اتصال با کیس شارژ، تا 24 ساعت پخش صدا را ارائه می دهد. شایعات ادعا کرده اند که تنها 3 دقیقه شارژ می تواند حدود 1 ساعت پخش را ارائه دهد.

متأسفانه، جزئیات دقیق تر در مورد این هدفون هنوز نامشخص است. پیش از این اعتقاد بر این بود که سونی WF-1000XM5 در اواخر این ماه یا احتمالاً حتی در آگوست 2023 عرضه می شود. می توانیم انتظار داشته باشیم که این هدفون  ویژگی های درجه یک مانند اتصال چند نقطه ای و ANC (حذف نویز فعال) را ارائه دهد.

در اخباری مرتبط سونی اخیرا از گوشی هوشمند Xperia 1 V رونمایی کرده که سازندگان محتوا و عکاسان را هدف قرار داده است. این گوشی دارای سنسورهای دوربین قدرتمند و برنامه‌های حرفه‌ای تولیدمحتوا محور است. پس از تایید عرضه در بازارهای اروپا و بریتانیا، این دستگاه اکنون گواهی NBTC را بدست آورده که نشان می دهد بزودی در تایلند عرضه می شود.

این لیست نشان می دهد که سونی Xperia 1 V با شماره مدل XQ-DQ72 توسط NBTC تأیید شده است. هیچ ویژگی دستگاه در لیست فاش نشده ، با این حال، ما از قبل همه چیزهایی را که باید در مورد گوشی هوشمند بدانیم می دانیم. سونی Xperia 1 V دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی 4K HDR OLED است که تصاویری خیره کننده با رنگ های زنده و کنتراست عمیق ارائه می دهد. نرخ نوسازی 120 هرتز نمایشگر، تعاملات روان و پاسخگو را تضمین می کند.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی سونی اکسپریا xz3

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن هدفون سونی WF-1000XM5 در پایگاه داده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *