کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک : دیواردکور

کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک : دیواردکور

کاغذ دیواری ها پوشش های تزئینی می باشند که برای دیوار های داخلی فضا های مختلف از آن استفاده می شود. از کاغذ دیواری برای فضا های مختلف از جمله منازل ، ادارات و غیره استفاده می شود این دیوارپوش یکی از پرطرفدار ترین دیوارپوش ها در دکوراسیون داخلی می باشد. کاغذ دیواری به شکل رول یا متری به فروش می رسد و با استفاده از چسب مخصوص بر روی دیوار نصب می گردد. همچنین در صورت نیاز می توان آن را به راحتی از روی دیوار جدا کرد.‏ فروشگاه دیوار دکور یکی از مراکز فروش محصولات دکوراتیو در کشورمان است که انواع کاغذ دیواری ها را در طرح های متنوع و جذاب برای شما در نظر گرفته است.

 نصب کاغذ دیواری

برای نصب کاغذ دیواری باید قبل از آن زیرسازی لازم را انجام دهیم تا بتوانیم دیوار را برای نصب دیوارپوش آماده سازیم. در صورتی که در دیوار ها ترک یا هرگونه خرابی وجود داشته باشد، باید ابتدا آن را اصلاح کرد و دیوار برای نصب کاغذ دیواری در آماده نمود. برای اینکه بتوانیم کاغذ دیواری را بر روی دیوار نصب کنیم نیاز به چسب مخصوص داریم همچنین ابزار کار دیگر نیز برای نصب این روش مورد استفاده قرار می گیرد.باید توجه داشته باشید که دیوار هایی که گچی هستند، مناسبتر از دیوارهای سیمانی و یا چوبی می باشند. به طور کلی بهتر است از کاغذ دیواری برای مکان های خشک استفاده شود و برای محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی نمی توان از این دیوار پوش استفاده کرد. برای تهیه کاغذ دیواری ها باید دیوار مورد نظر را بررسی نمایید و از نظر طول و عرض باید کاغذ دیواری را در نوع مناسب تهیه کنید که طرح‌ های آن به خوبی بر روی دیوار قرار گیرد.همچنین باید فضای کافی برای تکرار طرح وجود داشته باشد تا کاغذ دیواری جذابیت بیشتری را در محیط ایجاد کند.

سایر دیوارپوش ها یا کاغذ دیواری؟

همه ی محصولات دکوراتیو دارای مزایا و معایبی می باشند و انتخاب کاغذ دیواری یا سایر دیوار پوش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به مزایای هر یک ، نوع مناسب را انتخاب می کنیم. کاغذ دیواری ها نسبت به سایر دیوارپوش ها قیمت ارزان تری دارد و همچنین از مزایای دیگر کاغذ دیواری می‌توان به تنوع بالای آن اشاره کرد. کاغذ دیواری ها در زمان نیاز به راحتی از روی دیوار برداشته می‌شوند و همینطور نصب ساده ‌ای دارند. وجود این مزایا باعث شده ، کاغذ دیواری ها از پرطرفدارترین نوع دیوارپوش ها در دکوراسیون قرار گیرند. دیوارکوب یا سقف کاذب به صورت دو جداره بوده و عایق بسیار مناسب برای صوت و دما می باشد ،همچنین دوام و ماندگاری دیوارپوش ها بسیار بالا بوده و دارای رنگ ثابت می باشند و قابلیت شستشو دارند گرچه برخی از دیوار کاغذ دیواری ها نیز قابل شستشو می باشند. یکی از مزایای دیوارپوش ها نصب پانل های pvc ، نصب برای دیوار و روی سقف می باشد اما از کاغذ دیواری تنها برای پوشش دیوار ها استفاده می شود.

انواع کاغذ دیواری از نظر جنس

  • کاغذ دیواری کاغذی

کاغذ دیواری کاغذی جنسش از کاغذ بوده و این نوع از کاغذ دیواری ها دارای دوام کمتری در میان سایر کاغذ دیواری ها می باشند. این دیوارپوش قابلیت شستشو ندارد و برای مدت زمان یک تا دو ساله مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین برای خانه‌ های اجاره‌ ای و مکان هایی که در زمان کوتاهی از کاغذ دیواری در آنجا استفاده می کنیم مناسب می باشند. همچنین کاغذ دیواری های کاغذی دارای قیمت بسیار مناسب می باشند.

  • کاغذ دیواری pvc

کاغذ دیواری pvc از انواع دیگر کاغذ دیواری هایی است که معمولا در ابعاد کوچک تر به تولید رسیده و از این نوع کاغذ دیواری برای اتاق نوزاد استفاده زیادی می شود. نکته‌ای که درباره کاغذ دیواری‌ های پی وی سی وجود دارد این است که باید حتماً از مراکز معتبر خریداری شود زیرا برخی از این کاغذ دیواری ها دارای گازهای سمی می باشد که بسیار خطرناک بوده و به همین جهت در صورتی که این کاغذ دیواری ها را با کیفیت بالا تهیه کنید، می توانید از آن استفاده مناسبی داشته باشید.

  • کاغذ دیواری با روکش وینیل

کاغذ دیواری با روکش وینیل از انواع کاغذ دیواری هایی است که دارای ماده‌ای کاغذی می باشد که بر روی آن طرح با وینیل آکریلیک روکش، در نظر گرفته شده است. کاغذ دیواری با روکش وینیل قابلیت شستشو داشته و در برابر چربی ها و رطوبت و لکه بسیار مقاوم می باشد.

  • کاغذ دیواری با روکش پارچه‌ ای

کاغذ دیواری ها بر روی این کاغذ دیواری لایه ای طرح دار به چاپ رسیده و این نوع کاغذ دیواری بسیار سبک بوده و برای مکان هایی که کم تردد هستند مناسب تر می باشد.

انواع کاغذ دیواری ها از نظر طرح

  • کاغذ دیواری بافت دار

کاغذ دیواری‌ های بافت دار از مخمل و بافت های دیگر به تولید می‌ رسند که بسیار زیبا بوده و تاثیرات قابل توجهی را در دکوراسیون داخلی ایجاد می نماید. اما این کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو ندارند و به همین جهت برای مکان های کم رفت و آمد مناسب می باشند.

  • کاغذ دیواری سه بعدی

از جدیدترین نوع کاغذ دیواری ، کاغذ دیواری سه بعدی است که این نوع کاغذ دیواری دارای طرح های سه بعدی و زنده بوده که این طرح ها بسیار متنوع است و شما با توجه به سلیقه ی خود می توانید انواع این کاغذ دیواری ها را تهیه نمایید. این کاغذ دیواری ها بر روی فضا تاثیرات بسیار زیادی می گذارد، بنابراین می تواند یک انتخاب مناسب برای دیزاین داخلی باشد.

  • کاغذ دیواری فانتزی

یکی از انواع کاغذ دیواری ها، کاغذ دیواری فانتزی می باشد که برای اتاق نوجوان و کودک ، اتاق خواب عروس و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. طرح های این نوع کاغذ دیواری نیز بسیار متنوع است.

انتخاب رنگ برای کاغذ دیواری

برای اینکه بخواهید کاغذ دیواری را مناسب با دکوراسیون انتخاب کنید باید رنگ بندی آن را به صورت صحیح در نظر بگیرید. کاغذ دیواری ها همانطور که گفته شد در تنوع بالایی از نظر رنگ بندی به تولید می‌ رسند بنابراین شما به راحتی می توانید رنگ های مورد نظرتان را خریداری نمایید.به همین جهت می‌توانید رنگ هایی هماهنگ با دکوراسیون و یا قرینه‌ ی دکوراسیون را انتخاب نمایید تا جلوه بهتری را داشته باشد همچنین انواع کاغذ دیواری ها با رنگ های خنثی همچون مشکی ،سفید ، کرم ، طلایی و نقره ای مناسب با دکوراسیون های مختلف هستند. استفاده از رنگ های طلایی و نقره‌ای برای دکوراسیون های لوکس مناسب می باشند و استفاده از رنگ های سبز و بنفش برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند. یکی از نکات مهم در انتخاب رنگ بندی کاغذ دیواری توجه به اجزای مهم در اتاق می باشد به طور مثال در منازل توجه به پرده و مبلمان و فرش بسیار مهم می باشد.

کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک : دیواردکور

خرید کاغذ دیواری به صورت اینترنتی

فروشگاه دیوار دکور از مراکز ارائه دهنده انواع کاغذ دیواری ها در کشورمان است که به صورت اینترنتی نیز محصولاتش را به فروش می رساند تا افراد بتوانند به راحتی و از سراسر کشور خرید کاغذ دیواری را انجام دهد. اگر شما هم قصد خرید آنلاین کاغذ دیواری را در کیفیت عالی دارید به سایت دیوار دکور مراجعه کنید و پس از مشاهده محصولات ، محصول مورد نظرتان را با اطمینان تهیه نمایید.

https://divardecor.com/

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک : دیواردکور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *