کار نکردن نسخه وب اوت لوک (Outlook):معرفی بهترین راهکارها

معرفی 8 راهکار برای کار نکردن نسخه وب اوت لوک (Outlook)

وقتی Outlook در وب کار نمی کند، می تواند کار شما را به تاخیر بیندازد. گاهی اوقات ممکن است در ارسال یا دریافت ایمیل با مشکل مواجه شوید. یا، اوت لوک برای وب ممکن است از بارگیری یا جلوگیری از ورود شما به سیستم خودداری کند. چنین مشکلاتی در نهایت بر بهره وری شما تأثیر می گذارد و شما را از دسترسی به ایمیل های مهم خود باز می دارد.

کار نکردن نسخه وب اوت لوک

دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که چرا Outlook ممکن است در مرورگر شما کار نکند. برای کمک، ما بهترین روش ها را برای رفع مشکل کار نکردن نسخه وب Outlook گردآوری کرده ایم.

افزونه های مسدودکننده تبلیغات را غیرفعال کنید

برای ارائه یک تجربه وب گردی بدون تبلیغات، برنامه های افزودنی مسدودکننده تبلیغات اغلب با اسکریپت سایت تداخل می کنند. این می تواند مانع از بارگیری صحیح Outlook در مرورگر شود. می ‌توانید به طور موقت افزونه مسدودکننده تبلیغات را غیرفعال کنید و ببینید آیا Outlook دوباره کار می ‌کند یا خیر.

در گوگل کروم، chrome://extensions را در نوار آدرس بالا تایپ کنید و Enter را فشار دهید. برای غیرفعال کردن برنامه افزودنی مسدودکننده تبلیغات، از دکمه ضامن استفاده کنید.

معرفی 8 راهکار برای کار نکردن نسخه وب اوت لوک (Outlook)

در مایکروسافت اج، edge://extensions را در نوار URL تایپ کنید و Enter را بزنید. سپس، افزونه مسدودکننده تبلیغات را با استفاده از کلید غیرفعال کنید.

معرفی 8 راهکار برای کار نکردن نسخه وب اوت لوک (Outlook)

اگر این روش کار می کند، می توانید مسدود کننده تبلیغات را در وب سایت Outlook متوقف کنید تا مشکل را برای همیشه برطرف کنید.

معرفی 8 راهکار برای کار نکردن نسخه وب اوت لوک (Outlook)

از سیستم خارج شوید و وارد شوید

مشکلات اعتبارسنجی حساب مایکروسافت شما ممکن است مانع از ارسال یا دریافت ایمیل در Outlook شود. اگر اینطور است، مایکروسافت فکر می کند که شما با مراجعه به وب سایت آن، پروفایل حساب خود را به روز می کنید.

معرفی 8 راهکار برای کار نکردن نسخه وب اوت لوک (Outlook)

پس از تکمیل فرآیند اعتبار سنجی، اوت لوک رادر وب دوباره باز کنید. روی تصویر حساب خود در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و Sign out را انتخاب کنید. سپس دوباره وارد حساب خود شوید و ببینید Outlook خوب کار می کند یا خیر.

معرفی 8 راهکار برای کار نکردن نسخه وب اوت لوک (Outlook)

بررسی قطی سرورهای اوت لوک

این امکان وجود دارد که سرورهای Outlook روز تعطیلی داشته باشند، به همین دلیل است که در استفاده از Outlook web در رایانه خود با مشکل مواجه هستید. مایکروسافت یک صفحه وضعیت خدمات را برای همه سرویس های آنلاین خود از جمله Outlook نگه می دارد. می توانید وضعیت Outlook.com را در آن صفحه بررسی کنید.

علامت سبز رنگ کنار Outlook.com نشان می دهد که سرورها عملیاتی هستند. در آن صورت، می ‌توانید با نکات عیب‌ یابی زیر برای رفع مشکل ادامه دهید.

ریست مجوزهای سایت برای اوت لوک

اگر مجوزهای مهم سایت را رد کرده باشید، ممکن است برخی از ویژگی های  نسخه وب Outlook در مرورگر شما کار نکنند. به عنوان مثال، اگر مجوزهای اعلان را برای Outlook غیرفعال کرده باشید، هیچ هشداری برای ایمیل ها یا رویدادهای تقویم دریافت نخواهید کرد.

به جای بررسی مجزای هر سایت، می‌ توانید مجوزهای سایت را برای اوت لوک بازنشانی کنید و دوباره شروع کنید. برای انجام این کار، روی نماد قفل در سمت چپ URL کلیک کنید و روی دکمه Reset permissions کلیک کنید.

 

JAVASCRIPT را فعال کنید

جاوا اسکریپت مسئول بارگذاری بسیاری از عناصر یک صفحه وب است. وقتی آن را غیرفعال می‌ کنید، برخی از وب ‌سایت‌ها ممکن است در بارگیری محتوای بصری با مشکل مواجه شوند. برای بررسی این امکان، جاوا اسکریپت را دوباره در مرورگر خود فعال کنید و سپس دوباره سعی کنید از Outlook استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  باگ های درآمدزای ویندوز که باید شناخت !

جاوا اسکریپت را در کروم فعال کنید

مرحله 1: در Google Chrome، chrome://settings/content/javascript را در نوار آدرس بالا تایپ کنید و Enter را فشار دهید.

معرفی 8 راهکار برای کار نکردن نسخه وب اوت لوک (Outlook)

مرحله ۲: در قسمت رفتار پیش‌ فرض، گزینه «Sites can use Javascript» را انتخاب کنید.معرفی 8 راهکار برای کار نکردن نسخه وب اوت لوک (Outlook)

جاوا اسکریپت را در Edge فعال کنید

مرحله 1: در Microsoft Edge، edge://settings/content/javascript را در نوار آدرس در بالا تایپ کنید و Enter را بزنید.

مرحله 2: کلید کنار Allowed را روشن کنید.

صفحه Outlook را دوباره بارگیری کنید تا بررسی کنید که آیا کار می کند یا خیر.

حساب کاربری خود را رفع انسداد کنید

در مواقعی، Outlook ممکن است در صورت تشخیص فعالیت غیرعادی حساب، حساب شما را به طور موقت غیرفعال کند. Outlook این کار را برای محافظت از حساب شما در برابر کلاهبرداری یا سوء استفاده انجام می دهد. این بدان معناست که شما باید رمز عبور حساب خود را بازنشانی کنید. خوشبختانه، رفع انسداد حساب Outlook شما خیلی سخت نیست. برای بازنشانی رمز عبور و رفع انسداد حساب خود از لینک زیر استفاده کنید.

حافظه کش مرور را پاک کنید

مرورگر شما داده‌های کش را از وب ‌سایت‌هایی که بازدید می ‌کنید ذخیره می ‌کند تا عملکرد را بهبود بخشد و زمان بارگذاری را کاهش دهد. با این حال، اگر این داده ها به نحوی خراب باشد، می تواند توانایی سایت برای بارگذاری صحیح را مختل کند. بنابراین، اگر وب ‌سایت‌هایی مانند Outlook بارگیری نمی ‌شوند یا پاسخ نمی ‌دهند، همیشه ایده خوبی است که داده‌های مرور موجود را پاک کنید.

برای پاک کردن کش مرورگر در کروم یا اج، کلیدهای Ctrl + Shift + Delete را روی صفحه‌ کلید خود فشار دهید تا پنل « Clear browsing data» باز شود. گزینه All time in Time Range را انتخاب کنید. کادری که « Cached images and files» را می ‌خواند علامت بزنید و دکمه پاک کردن داده‌ها را بزنید.

مرورگر خود را ریست کنید

به عنوان آخرین راه حل، می توانید مرورگر خود را ریست کنید. این به رفع مشکلات خاص مرورگر و تنظیمات نادرست، افزونه های معیوب یا سایر داده‌های موقت سایت کمک می ‌کند.

برای ریست کروم، chrome://settings/reset را تایپ کرده و Enter را فشار دهید. سپس، روی « Restore settings to their original defaults» کلیک کنید و وقتی از شما خواسته شد، گزینه Reset Settings را انتخاب کنید.

اگر از Edge استفاده می کنید، edge://settings/reset را در نوار URL تایپ کنید و Enter را فشار دهید. روی « Restore settings to their default values» کلیک کنید و برای تأیید، Reset را بزنید.

دوباره شروع به استفاده از نسخه وب اوت لوک کنید

Outlook یک سرویس گیرنده ایمیل عالی از مایکروسافت است و مانند آن زیاد نیست. این بدان معنا نیست که بی عیب و نقص است. امیدواریم راه حل های موجود در این راهنما به شما کمک کند تا با آنها مشکل  دسترسی به ایمیل ها و سایر اسناد خود برطرف کنید.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کار نکردن نسخه وب اوت لوک (Outlook):معرفی بهترین راهکارها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *