کاربران دارای شیائومی 11 اولترا دارای مشکل می توانند رایگان 12 پرو دریافت کنند

کاربران دارای شیائومی 11 اولترا دارای مشکل می توانند رایگان 12 پرو دریافت کنند

کاربران مشکلات وای فای را با تعدادی از گوشی های هوشمند شیائومی در هند گزارش کرده اند و امروز این شرکت متوجه شد که این مشکل در آن وجود دارد. برای اصلاح شرایط، شیائومی از تمدید گارانتی و ارتقاء رایگان برای دستگاه های منتخب خبر داده است. سری Redmi Note 11 Pro و Poco X3 Pro یک تمدید گارانتی دو ساله دریافت خواهند کرد.

کاربران شیائومی Mi 11 Ultra که با مشکلات وای فای مواجه هستند می توانند به صورت رایگان شیائومی 12 پرو دریافت کنند. اخیراً، این شرکت در Discord، از همه مکان‌ها، فاش کرد که سری Redmi Note 10 Pro و Poco X3 Pro، در میان سایر تلفن‌ها، تمدید گارانتی دریافت خواهند کرد. اکنون، رئیس هند این شرکت ویدیویی منتشر کرده که همین موضوع را به همراه اهدای رایگان Xiaomi 12 Pro برای کاربران MI 11 Ultra که با مشکلات وای فای مواجه هستند، اعلام می کند.

علاوه بر این، کاربران Mi 11 Ultra  این گزینه را خواهند داشت که با پرداخت 100 روپیه، گوشی های خود را با جدیدترین Xiaomi 13 Pro تعویض کنند. به عنوان یادآوری، جدیدترین پرچمدار با قیمت 79 هزار روپیه در هند به فروش می رسد. علاوه بر اعلامیه های فوق، کاربران Mi 11 Ultra که قبلاً گوشی های خود را با پرداخت هزینه ارتقا به شیائومی 12 پرو ارتقا داده اند، پس از تماس با شرکت واجد شرایط بازپرداخت کامل وجه خواهند بود. توجه به این نکته مهم است که این خدمات پس از فروش منحصراً برای کاربرانی که مشکلات Wi-Fi را در دستگاه های خود تجربه می کنند قابل استفاده است.

Muralikrishnan B، رئیس شیائومی هند، از اینکه کاربران تجربه مورد انتظار را نداشتند ابراز تاسف کرد و وعده داده است که اقدامات لازم را برای اطمینان بخشیدن به مصرف کنندگان در مورد کیفیت برند انجام دهد. در اخباری مرتبط طبق گزارش ها، شیائومی در حال کار بر روی دو مدل جدید گوشی هوشمند تاشو است که قرار بوده سال آینده معرفی شوند. از بین این دو گوشی، یکی از آنها بخشی از سری MIX Fold موجود خواهد بود، در حالی که دیگری اولین گوشی تاشو فلیپ آن یعنی MIX Flip نامیده می شود.

بیشتر بخوانید  پایه شارژ بی سیم 50 واتی شیائومی در TDRA مشاهده شد

این خبر توسط کاربر Digital Chat Station ویبو منتشر شده که معتقد است سال آینده گوشی تاشو فلیپ شیائومی از راه می رسد. اگرچه، شایعاتی مبنی بر در دست ساختن MIX Fold 3 وجود دارد که احتمال عرضه آن بین جولای یا آگوست سال 2023 می رود. اما در آخرین افشا، منبع اطلاعاتی به MIX Flip با شماره مدل N17 و N18 برای MIX Fold 4 اشاره می کند. او اضافه کرد که هر دو مدل در سال 2024 عرضه می شوند و از پردازنده های کوالکام Snapdragon قدرت می‌گیرند.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کاربران دارای شیائومی 11 اولترا دارای مشکل می توانند رایگان 12 پرو دریافت کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *