چگونه موسیقی به استوری اینستاگرام بگذاریم ؟

استوری اینستاگرام

تاکنون کاربران برای قراردادن موسیقی بر روی تصاویر خود و ساخت ویدئو کلیپ ها با استفاده از تصاویر می باشد . استوری اینستاگرام نیز چون برای کابران تنها به مدت 24 ساعت قابل مشاهده می باشد که بعد از گذشت این مدت ناپدید می گردد. کاربران بسیاری از این ویژگی اینستاگرام برای به نمایش گذاشتن لحظات خود و اشتراک گذاری تصاویر با سایر کاربران استفاده می کنند و محبوبیت بسیار زیادی یافته است.

در این بخش تصمیم داریم نحوه ی قرار دادن موسیقی به استوری اینستاگرام را برایتان در طی دو روش مختلف شرح دهیم. با زوم تک همراه باشید …

استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام

همانطور که می دانید در استوری اینستاگرام صداها قابل ضبط می باشند. برای مثال اگر شما بخواهید صدای یک شخص را در اینتساگرام ضبط نمایید به راحتی با استفاده از بخش ویدئو های استوری می توانید صداهای اطراف خود را ضبط نموده و در گوشی هوشمند خود داخل یک ویدئو ذخیره نمایید. به هر حال اگر در آلبوم موسیقی گوشی خود دارای چندین موسیقی مختلف باشید می توانید همزمان با پخش کردن آن یک ویدئو در استوری خود داشته باشید که صدای موسیقی شما نیز در این اپلیکیشن قابل شنیدن باشد و سایر کاربران نیز از این موسیقی شما لذت ببرند.

استوری اینستاگرام

به هر حال برای پر کردن موسیقی خود در ویدئوهای استوری تنها کافیست یک موسیقی را در بک گراند گوشی خود پخش نموده و در ویدئوی استوری خود آن را ضبط نمایید.

استوری اینستاگرام

به همان صورت که تمامی صداهای اطراف از میکروفون گوشی شما قابل ضبط کردن می باشند می توانید موسیقی مورد علاقه ی خود را نیز در بک گراند ویدئوی خود به جای صدای محیط پخش نمایید.

 

استفاده از اپلیکیشن Add Music to Video

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید آهنگ های iTunes خود را به فیلم های ضبط شده اضافه نموده تا کلیپ های بسیار جذابی را برای ارسال به اینستاگرام آماده نمایید. نحوه ی کار با این اپلیکیشن نیز بسیار ساده می باشد.

ویدئوی مورد نظر خود را باز کرده و موسیقی مورد علاقه ی خود را از iTunes انتخاب کنید.

استوری اینستاگرام

زمان آغاز موسیقی را انتخاب کرده و ویدئو را با موسیقی ادغام کنید. اکنون ویدئوی شما برای اشتراک گذاری آماده می باشد.

بیشتر بخوانید  دانلود اپلیکیشن بیرصدا | دانلود اپلیکیشن Bir3da 1.03

 

اگر شما نیز از اپلیکیشن های دیگری استفاده می کنید در بخش نطرات زوم تک برای بررسی آن اپلیکیشن ها ما را راهنمایی کنید.

 

زوم تک همیشه و هرکجا با شماست …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه موسیقی به استوری اینستاگرام بگذاریم ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *