چگونه تمام ایمیل های موجود در جیمیل را حذف کنیم؟

در روزهای اولیه خدمات پست الکترونیکی، حذف مداوم ایمیل برای آزاد کردن فضا تنها کاری بود که باید انجام می دادید. گوگل همه اینها را تغییر داد.
اما گاهی اوقات شما فقط می خواهید یک شروع تازه داشته باشید، و اگر هزاران ایمیل قدیمی بی فایده دارید، ممکن است نگران باشید که این روند حذف ایمیل کمی طول می کشد.

حذف یکباره همه ی ایمیل ها

خوشبختانه، جیمیل راهی برای خلاص شدن از شر همه ایمیل‌های شما به یکباره دارد که  یک صندوق ورودی خالی برای شروع دوباره به شما می‌دهد. در این مقاله نحوه حذف یکباره همه ایمیل های موجود در جیمیل توضیح می دهیم.

1- ایمیلی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.

چگونه تمام ایمیل های موجود در جیمیل را حذف کنیمبسته به دیدگا، ایمیل را به دسته های اصلی، اجتماعی و تبلیغات تقسیم می کنند.

ساده ترین راه برای حذف همه ایمیل ها در جیمیل این است که هر دسته را یکی یکی بررسی کنید، و من قصد دارم برای اهداف این آموزش نشان دهم. برگه ای را که می خواهید با یک کلیک پاک کنید انتخاب کنید

2-برای انتخاب همه، تیک select all را بزنید.

چگونه تمام ایمیل های موجود در جیمیل را حذف کنیم؟بین نوار جستجو و انتخاب برگه، یک تیک کوچک وجود دارد که در بالا برجسته شده است. آن را علامت بزنید، و هر ایمیل موجود در صفحه انتخاب می شود.

3-ایمیل هایی که در صفحه نمایش داده نمی شوند را اضافه کنید

پس از زدن تیک، همه ایمیل ها در صفحه (به غیر از تبلیغات صندوق ورودی) انتخاب می شود، اما یک متن که تعداد ایمیل های انتخابی است در بالای برگه انتخابی ظاهر می شود همه ایمیل ها اکنون به عنوان آماده برای حذف برجسته می شود.

 

4-دکمه حذف را بزنید

چگونه تمام ایمیل های موجود در جیمیل را حذف کنیم؟

روی چهارمین آیکون در زیر نوار جستجو کلیک کنید، شکل آن مانند سطل زباله است. یک پنجره بازشو از شما می‌پرسد که آیا مطمئن هستید که می‌خواهید این تعداد ایمیل را حذف کنید، بنابراین اطمینان پیدا کنید که می خواهید حذف کنید یا خیر.

5-منتظر تایید باشید

اگر ایمیل های زیادی دارید، این کار کمی طول می کشد. من 3404 ایمیل برای حذف داشتم و هنوز حدود 15 ثانیه طول کشید.

همانطور که در زیر می بینید، پس از تکمیل فرآیند، یک پاپ آپ تأیید کوچک در گوشه پایین سمت چپ دریافت می کنید. همچنین توجه داشته باشید که به نظر نمی رسد همه چیز را حذف کرده باشد، اما یک بروز رسانی سریع نشان داد که همه چیز پاک شده است.

بیشتر بخوانید  جلوگیری از ورود اسپم های Google+ به جیمیل

6-سطل زباله را خالی کنید و این روند را برای برگه های دیگر تکرار کنید

نیازی نیست بجز این مراحل کاردیگری انجام دهید، ایمیل های حذف شده شما 30 روز قبل از اینکه حذف کند در پوشه سطل زباله شما می ماند.

چگونه تمام ایمیل های موجود در جیمیل را حذف کنیم؟
اگر می خواهید روند را تسریع کنید، می توانید به پوشه Trash رفته و آن را به صورت دستی خالی کنید.   مراحل 2-6 را برای تب Primary و Social تکرار کنید تا Gmail شما کاملا خالی شود.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه تمام ایمیل های موجود در جیمیل را حذف کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *