بروزرسانی های اندروید برای گلکسی اس 9 سامسونگ سریع تر عرضه می شود

گلکسی اس 9

شرکت سامسونگ با رونمایی از گوشی جدید خود با نام گلکسی اس 9 , بسیاری از توانایی های این گوشی را معرفی کرده و درباره ویژگی های آن ها توضیح داد. در این پرچم دار جدید سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده شده است. همچنین در این جلسه درباره فیلم برداری و سرعت بسیار بالای آن صحبت شد. اما یکی از موضوعاتی که درباره آن توضیحی داده نشد و سوالات زیادی بی جواب مانده بود چگونگی و نحوه پشتیبانی این دستگاه موبایل از پروژه Treble است. علیرغم این که این پروژه به صورت رسمی مورد تأیید قرار گرفته است اما راجع به آن توضیحی داده نشد.

یکی از نکات منفی درباره سیستم عامل اندروید فاصله زیادی است که بین معرفی نسخه ی جدید گوگل و انتشار و عرضه آن وجود دارد , هر چند که از عرضه گلکسی اس 8 بیش از یک سال می گذرد اما هنوز از اندروید نوقا در آن استفاده می شود. برخی از متخصصان گوشی و اندروید گفته اند چگونگی ارتباط لایه های نرم افزاری با سخت افزاری در یک گوشی، در سرعت آپدیت و به روزرسانی اندروید موثر است. وقتی که سامسونگ تصمیم به بروز رسانی اندروید می گیرد , مجبور است قسمت های زیادی را تحت پوشش قرار داده و کد های زیادی را آپدیت کند.

گلکسی اس 9 سامسونگ

شرکت گوگل که مدتی بود درباره مشکلات امنیتی گوشی های هوشمند تحقیق می کرد , به بررسی به روز رسانی گوشی های هوشمند پرداخت و پروژه Treble را در کنفرانس I/O 2017 پروژه Treble مطرح کرد. در این پروژه , کدهای سخت افزار ها از کد های چیپست تفکیک شده و به صورت مجزا از هم نمایش داده می شوند. این امر کمک بزرگی به شرکت های کره ای در به روز رسانی اندروید های خود می کند , چرا که با انجام این کار دیگر نیازی نیست برای به روز رسانی به وسیله سایر شرکت ها مثل کوالکام نیست که کد ها را بفرستند یا تغییرات را انجام دهند. به دلیل این که این پروژه آپدیت پچ های امنیتی را بسیار آسان کرده است , انتظار می رود که گلکسی اس 9 و مدل پلاس دارای آپ دیت سریع تری باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروزرسانی های اندروید برای گلکسی اس 9 سامسونگ سریع تر عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *