چرا ویندوز فون به موفقیت دست نیافت؟

ویندوز فون

منیجر قبلی کمپانی مایکروسافت، اپراتور ها و تولید کنندگان را مقصر اصلی نا کامی های ویندوز فون معرفی می کند. تعداد زیادی از کاربران و همچنین صاحب نظران عرصه ی تکنولوژی بر این اعتقاد اند که پشتیبانی نکردن کافی و مناسب از برنامه ها و اپلیکیشن های سیستم عامل ویندوز فون از علل اصلی نا کامی و شکست این سیستم عامل در برابر سیستم عامل های ای او اس و اندروید بوده است.

ویندوز فون

اما در حال حاضر آقای برندن واتسون، که یکی از مدیران اجرایی اسبق کمپانی مایکروسافت است، در مجموعه ای از توییت ها با این موضوع مخالفت کرده است و همچنین دلایل متفاوتی را برای شکست سیستم عامل ویندوز فون به عموم ارائه می کند. شایان ذکر است که آقای واتسون از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ میلادی در سمت مدیریت ارشد واحد سیستم عامل ویندوز فون را بر عهده داشته است و به همین خاطر احتمالا بیشتر از هر کس دیگری با این موضوع آشنا است.

یکی از فعالیت ها و کار هایی که آقای واتسون به خاطر آن شهرت دارد، بر طرف سازی نسبی مشکلات و مسائل موجود مربوط به پشتیبانی از برنامه ها و اپلیکیشن ها بوده و همچنین ایشان در عرضه چند اپلیکیشن و بازی معروف مثل انگری بردز بر روی سیستم عامل ویندوز فون تاثیر گذار بوده است، در مجموع کل زمانی که آقای واتسون در کمپانی مایکرو سافت مشغول به کار بود، موفق شد تا تعداد ۶۰۰۰۰ اپلیکیشن و همچنین برنامه ی محبوب را به استور ویندوز فون بیاورد.

ویندوز فون

آقای واتسون در جریان این بحث به وجود آمده این طور گفت که ” سیستم عامل ویندوز فون از بین رفت به این دلیل که تقریبا غیر ممکن بود که بدون اینکه اپراتور ها و تولید کنندگان در آغوش بگیرندش قادر به شکست دیگر رقبایش باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا ویندوز فون به موفقیت دست نیافت؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *