چرا سامسونگ Galaxy S21 mini نمی سازد

هنگامی که اپل آیفون 12 مینی را اعلام کرد ، بسیاری از مردم تصور می کردند که صنعت تلفن های هوشمند از نوع “تجدید حیات جمع و جور” است. شایعات در مورد مینی ماهها قبل از عرضه رسمی آن به فضای فناوری سرازیر شده بود و تاکنون باید تلفن های هوشمند “مینی” دیگری وجود داشته باشد. اما بیایید به چند دلیل بر روی سامسونگ تمرکز کنیم. این شرکت کره ای بزرگترین رقیب اپل است و هر دو شرکت در گذشته به ویژه در بخش ثبت اختراعات ضربات معامله می کردند.

با گلکسی S21 در گوشه گوشه ، ما در حال حاضر تقریباً همه چیز را در مورد گوشی های پرچمدار بعدی سامسونگ می دانیم. این چیز جدیدی نیست ، با این حال ، واقعیت واقعا شگفت آور این است که سامسونگ تقریباً به خط طبیعی خود متشکل از دستگاه های Galaxy S21 ، S21 + و S21 Ultra پایبند خواهد بود. Samsung Galaxy S21 mini در هیچ کجا یافت نمی شود. اما چرا؟

سامسونگ ممکن است آن قطار را از دست داده باشد

این یک دلیل احتمالی است، اگرچه باور اینکه تولید کننده برتر تلفن های هوشمند در سراسر جهان به دلیل مشکلات فنی یا دیر رسیدن به مهمانی فرصت را از دست بدهد دشوار است. طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده ، Galaxy S21 Ultra در پایان ماه اکتبر وارد مرحله تولید شد. اولین شایعات در مورد Apple iPhone 12 mini به سال 2019 برمی گردد. زمان زیادی برای واکنش سامسونگ وجود داشت. مطمئناً تصور اینکه یک شرکت جدی شایعه ای را بپذیرد و نقشه راه خود را براساس آن کاملاً تغییر دهد ، ساده لوحانه است. سناریوی قابل قبولتر این است که سامسونگ از آیفون 12 مینی اطلاع داشته باشد اما تصمیم گرفته که با رقیب مستقیم عکس العملی نشان ندهد. دلیل این امر به سری Galaxy S10 برمی گردد.

تلفن هوشمند “مینی” – رویاپردازی ناشی از نوستالژی

همه ما طرفداران تلفن های هوشمند جمع و جور هستیم. حداقل تو سرمون گفتن چرا واقعاً دشوار است – برای اکثر مردم ، گذشته همیشه کمی بهتر و روشن تر از زمان حال به نظر می رسد. این چگونه حافظه کار می کند، شما فقط چیزهای بد را فراموش می کنید تا دیوانه نشوید. اما ما دور می زنیم حقیقت این است که صفحه نمایش بسیار مهم است و سایر ملاحظات خرید را نادیده می گیرد. بیایید لحظه ای سری به Galaxy S10 بزنیم. گلکسی S10e آخرین تلاش سامسونگ در یک گل سرسبد “مینی” بود. مسلماً اینگونه بازاریابی نمی شد ، اما نزدیکترین چیز به Galaxy mini در مدت زمان طولانی بود. قیمت مقرون به صرفه و مشخصات بالا باید آن را به یک ستاره ، پرفروش ترین تبدیل کرده باشد. و با این وجود کمترین واحد از کل مجموعه را به فروش رساند. این به وضوح یک آزمایش موفقیت آمیز نبود و گرچه ما جرات نمی کنیم آن را شکست بخوانیم ، اما حذف مدل Galaxy S20e در سال جاری خود گویای این امر است.

بیشتر بخوانید  شمارش معکوس تا رو نمایی گوشی جدید گلکسی اس 5 سامسونگ

آمار فروش آیفون 12 مینی – عالی نیست

نکته دیگر مبنی بر اینکه احیای جمع و جور گوشی های هوشمند موفقیت چندانی کسب نکرده از جدیدترین و داغترین “مینی” موجود در بازار است. آیفون 12 مینی همانطور که انتظار می رفت فروشی ندارد. براساس Flurry Analytics ، 12 mini در هفته معرفی کمترین محبوب ترین آیفون بود و در سه سال گذشته کمترین محبوبیت آیفون در هفته عرضه را داشت.

“با توجه به جذب کم آیفون 12 مینی ، مصرف کنندگان ممکن است این نشانه را بدهند که دستگاه جیب دوستانه آنقدرها که تصور می شود مهم نیست. همچنین ، آیفون SE نسل دوم که در اوایل سال جاری به بازار عرضه شد ، ممکن است آیفون 12 مینی را کانی کند. فرزندخواندگی ، “فلوری در یک پست وبلاگ نوشت.

آیا دیگر یک گوشی هوشمند Galaxy mini خواهیم دید؟

احتمالا نه. سامسونگ منابع خود را در صف چین تاشو قرار می دهد و به نظر می رسد که این شرکت می خواهد پرچمداران را با دو تا شدن کوچک کند. شایعات اخیر در مورد برنامه های تاشو سامسونگ برای سال آینده حدس می زند که نسخه های “مقرون به صرفه” Galaxy Z Fold Lite و Z Flip Lite در کنار نسخه های بسیار پیشرفته Z Fold 3 و Z Flip 2 وجود داشته باشد.

واضح است که حداقل در حال حاضر در برنامه های آینده سامسونگ جایی برای “مینی” وجود ندارد. آیا تلفن های جمع شونده جمع و جور آینده هستند؟ همین یک علامت سوال بزرگ است این به خیلی چیزها بستگی دارد. تلفن های تاشو به منظور تشکیل مناسب به دو ماده اصلی نیاز دارند – نمایشگرهای انعطاف پذیر بهتر و با دوام تر ، و برچسب قیمت پایین.

بنابراین ، Xperia Z3 کامپکت قدیمی خود را گردگیری کنید ، آن را برای چرخش بگیرید تا هرگونه اشتیاق جمع و جور را برآورده کند و سپس با خوشحالی به سراغ Ultras و Pro Maxes خود بروید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا سامسونگ Galaxy S21 mini نمی سازد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *