پیکسل 7 گوگل به چیپ نسل جدید تنسور مجهز می شود

پیکسل 7 گوگل به چیپ نسل جدید تنسور مجهز می شود

شرکت گوگل اخیرا سری پیکسل 6 را در دو مدل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو معرفی کرد. اسمارتفون هایی که مشخصات کلیدی رده بالایی داشته و برند مورد اشاره ویژگی های بزرگ برای آنها تدارک دیدند.

گوگل به تازگی سری Pixel 6 خود را راه اندازی کرده است که دارای تراشه های سفارشی Tensor این شرکت است. اکنون اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد این برند در حال کار بر روی نسل دوم تراشه های Tensor است که احتمالاً با سری پیکسل 7 عرضه می شود.

در حالی که سری پیکسل 6 به تازگی در بازار منتشر شده است، مردم در 9To5Google اخیراً اشاره ای به نام رمز جدید مرتبط با پیکسل، “Cloudripper” مشاهده کردند. به عبارت دیگر، فعلاً فقط یک اسم رمز برای ادامه داریم، اما 9To5Google معتقد است که این ممکن است برای تراشه ای باشد که به جای پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، سری پیکسل 7 را قدرت می دهد. بنابراین، کلودریپر می تواند نام داخلی مورد استفاده برای برد توسعه دهنده باشد که به سخت افزار مشترک بین دو مدل گوشی هوشمند مربوط می شود.

پیش از این، اسم رمز اسلایدر بین پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو نیز رایج بود. بنابراین، کلودریپ می‌تواند به نسل دوم تراشه‌های Tensor از غول موتور جستجو متصل شود که شماره مدل «GS201» دارد. برای کسانی که نمی‌دانند، تراشه‌های Tensor سری Pixel 6 با شماره مدل «GS101» وارد بازار شدند. به این معنی که افزایش 100 عددی در شماره مدل به خوبی می تواند نسل بعدی تراشه های Tensor باشد.

از آنجایی که کلودریپر در حال حاضر در برنامه های مرتبط با پیکسل مشاهده شده است، جای تعجب نیست که این شرکت قبلاً کار روی نسل دوم تراشه های Tensor GS201 را آغاز کرده باشد. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر هنوز برای ارائه هر گونه اظهارات ملموس زود است، بنابراین منتظر به روز رسانی های بیشتر باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  زوم شو : جذابترین تکنولوژی های 2014 گوگل را به تماشا بنشینید.

نظرات در مورد : پیکسل 7 گوگل به چیپ نسل جدید تنسور مجهز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *