پیکسل بوک گوگل به عرصه ی رقابت با سایر لپ تاپ ها آمد

پیکسل بوک

پیکسل بوک اولین لپ تاپ با امکان گوگل اسیستنت می باشد که همراه با یک پردازنده ی قدرتمند و سخت افزار قوی وارد عرصه ی رقابت با سایر لپ تاپ های نوت بوک برندهای معروف شد. شب گذشته کمپانی گوگل از سبک ترین و نازک ترین لپ تاپ خود پردره برداری کرد که تنها 1 کیلوگرم وزن دارد. و قطر آن فقط 10 میلی متر می باشد.

پیکسل بوکپیکسل بوک دارای یک صفحه نمایش 12.3 اینچی با وضوح Quad HD و تراکم پیکسلی 235 پیکسل در هر اینچ می باشد که از آن هم به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان یک تبلت می توانید استفاده نمایید. اگر بخواهیم در مورد سخت افزار این لپ تاپ صحبت کنیم باید بگوییم که دارای دو نسخه ی Core i5 و Core i7 همراه با رم 16 گیگابایتی و حافظه ی اس اس دی 512 گیگابایتی می باشد. قدرت شارژدهی این لپ تاپ به مدت 10 ساعت می باشد که تنها در مدت زمان 2 ساعت و 15 دقیقه شارژ می شود.

یکی از اساسی ترین قابلیت های این لپ تاپ دارا بودن امکان دسترسی به گوگل اسیستنت می باشد که این دستیار صوتی، پیکسل بوک را به یکی از هوشمند ترین لپ تاپ های جهان تبدیل کرده است و قطعا این لپ تاپ در سریع ترین زمان بروز رسانی های کمپانی گوگل را دریافت خواهد کرد.

پیکسل بوکیکی از ویژگی های جذاب این لپ تاپ طراحی یک قلم با 2000 نقطه ی حساس و تاخیر 10 میلی ثانیه می باشد که احساس استفاده از یک قلم به روی کاغذ را به کاربر منتقل می کند و یکی از بهترین قلم های دنیا می باشد. این دستگاه احتمالا در سه نسخه عرضه خواهد شد که قیمت نسخه ی پایه ی آن 999 دلار اعلام شده است.و قلم این لپ تاپ نیز به طور جداگانه با قیمت 99 دلار هم اکنون قابل پیش خرید می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بازی آتاری مخفی شده در بخش جستجوی تصاویر گوگل!

نظرات در مورد : پیکسل بوک گوگل به عرصه ی رقابت با سایر لپ تاپ ها آمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *