لپ تاپ هیبریدی 920 Yoga

920 Yoga

بسیاری از شرکت ها در سال 2017 لپ تاپ های زیادی را تولید کردند , یکی از این شرکت ها که در این زمینه فعال بوده و مسیر پیشرفت خود را با موفقیت طی کرده شرکت لنوو است. شرکت لنوو با در نظر گرفتن ویژگی هایی از جمله کیفیت شگفت انگیز صدا , ویژگی های سخت افزاری , زیبایی و ظرافت و باریکی و زیبایی ظاهر و طراحی منحصر به فرد رضایت کابران خود را جلب کرده است.

اما صدای فن لپ تاپ های لنوو کمی آزار دهنده است , پایه نگه دارنده قلم , کیفیت مناسبی ندارد , همچنین نبود کارت گرافیکی مجزا یکی از مشکلات لپ تاپ های لنوو می باشد. Yoga 920 مدل جدیدی از شرکت لنوو است که قابلیت های خوبی دارد , قابلیت چرخش 360 درجه , ارتقأ طول عمر باتری , صفحه کلیدی ارتقأ یافته , درگاه USB-C ، بهتر شدن جای گیری وب کم برخی از این ویژگی ها می باشد.

920 Yogaلنوو با پیشرفت در زمینه سخت افزاری توانسته ویژگی هایی که مورد نیاز کاربران خود را بر طرف کند. حافظه داخلی این دستگاه 512 گیگابایت بوده از نوع SSD می باشد. حافظه رم آن 16GB DDR4 و اندازه نمایشگر آن 13.9 اینچ و Full HD می باشد. پردازنده مورد استفاده در آن  1.8 GHz Intel Core i7-8550U بوده و کارت گرافیک آن Intel UHD Graphics 620 است.

شرکت لنوو با ارتقا ظرفیت و عمر باتری این شرکت توانسته قدرت باتری را به 12 ساعت افزایش دهد. در طراحی این لپ تاپ تغییراتی انجام شده است , افزایش ضخامت بدنه , کمی زیبایی لپ تاپ را تحت تاثیر قرار داده اما مقاومت آن را افزایش داده است. به طوری کلی می توانیم بگوییم 920 یوگا لپ تاپی کم وزن بوده و بدنه ای محکم است. قدرت پردازش آن بالا بوده و از نظر سخت افزاری قوی می باشد. در کل می توان گفت 920 یوگا انتخاب مناسبی برای اکثر افراد برای فعالیت های روزمره است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  5 لپ تاپ هیبریدی برتری که باید آنها را خریداری کنید

نظرات در مورد : لپ تاپ هیبریدی 920 Yoga

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *