پکیج دیواری شیائومی MIJIA Smart Zero معرفی شد

پکیج دیواری شیائومی MIJIA Smart Zero معرفی شد

شیائومی از آبگرمکن گازی MIJIA Smart Zero Cold Water 16L S1 در چین رونمایی کرد. گجت جدید شیائومی یک نسخه کوچکتر از MIJIA Water Heater S1 18L است که در سال 2021 راه اندازی شد. این مدل از طریق سرمایه گذاری جمعی در Xiaomi Mall و Xiaomi Youpin در دسترس خواهد بود.

بخاری جدید MIJIA Smart Zero Cold Water 16L S1 به راحتی در خانه قابل نصب است. نصب نیازی به تغییر معماری لوله کشی داخلی ندارد. همچنین می توان آن را با یا بدون لوله برگشت نصب کرد. روش نصب لوله برگشت، زیبایی خاصی را برای خانه فراهم می کند. این گجت از فناوری کاهش نویز سه بعدی 6 لایه MIJIA استفاده می کند و به صدا خفه کن ورودی هوا مجهز است. علاوه بر این، آبگرمکن دارای پنبه جاذب صدا، 16 ردیف اجزای احتراق باند پهن و بهینه سازی توربین فن است.

آبگرمکن MIJIA Smart Zero Cold Water Gas دارای گواهینامه فنی CCLC و CQC سطح 1 و دارای فناوری دمای ثابت پهنای باند است. آبگرمکن دارای مقاومت باد بیشتر از 350 Pa است و می تواند به اندازه کافی سرعت باد را تا سطح 9 تحمل کند. موتور سوپرشارژر با کارایی بالا بخاری دارای بالابر 9 متر و آبراه 100 متر است. به راحتی می توان آن را در ساختمان های بلند و خانه های قدیمی مستقر کرد.

آبگرمکن از چهار حالت عملیاتی پشتیبانی می کند – پیش گرمایش برنامه ریزی شده، پیش گرمایش با کنترل آب، پیش گرمایش با یک کلید و پیش گرمایش پیوندی. از ادغام در اکوسیستم خانه هوشمند MIJIA از طریق برنامه MIJIA پشتیبانی می کند. فعالیت های راه دور شامل تنظیم دمای آب، سوئیچینگ از راه دور و نظارت بر وضعیت است. آبگرمکن دارای سیستم تصفیه آنتی باکتریال چهارگانه با محافظت تا 99 درصد می باشد.

شیائومی برای آبگرمکن MIJIA Smart Zero Cold Water Gas 16L S1 گارانتی سه ساله ارائه می دهد. قیمت تامین مالی جمعی برای آبگرمکن MIJIA Smart Zero 1799 یوان (265 دلار) است. این محصول پس از کمپین تامین مالی جمعی به قیمت اولیه خود یعنی 2299 یوان (339 دلار) باز خواهد گشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات کامل سری شیائومی 13 لو رفت

نظرات در مورد : پکیج دیواری شیائومی MIJIA Smart Zero معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *