شارژر 240 واتی توسط یک شرکت چینی ساخته می شود

شارژر 240 واتی توسط یک شرکت چینی ساخته می شود

شرکت چینی ها توانستند عملکرد قابل توجهی در توسعه فناوری شارژ سریع از خود نشان دهند. از جمله آنها باید به اوپو، ویوو، وان پلاس، شیائومی و برخی دیگر اشاره کرد. اخیرا شایعه شد که گوشی آیکیو 10 پرو با فناوری شارژ سریع 200 واتی در آینده نزدیک از راه خواهد رسید.

حال گفته شده یک شرکت چینی دیگر مشغول توسعه فناوری شارژ سریع 240 واتی بوده که بزودی روی گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. اگر آیکیو 10 پرو به فناوری شارژ 200 واتی تجهیز شود، قطعا در طی 20 دقیقه می تواند به شارژ کامل برسد.

کاربر Digital Chat Station ویبو فاش کرده یک شرکت چینی در حال توسعه فناوری شارژ سریع 240 واتی خواهد بود. متاسفانه Digital Chat Station فاش نکرد کدام شرکت چنین فناوری را تحت توسعه دارد اما پیشتر زمزمه هایی درباره فعالیت اوپو روی چنین فناوری به گوش می رسید.

در فوریه سال 2022 بود که شرکت اوپو فناوری شارژ 240 واتی SuperVooc را معرفی کرد. فناوری که در 9 دقیقه باتری 4500 میلی آمپرساعتی را به شارژ کامل می رساند. البته آن زمان اوپو تنها نمونه اولیه را به نمایش درآورد.

فناوری های شارژ سریع روز به روز در حال پیشرفت هستند و انتظار داریم در آینده شاهد فناوری های بسیار سریعتری در بحث شارژ شاهد باشیم. در اخباری مرتبط چند روز پیش، OPPO تیزری منتشر کرد و خبر از عرضه گزینه رنگی جدید سری گوشی های هوشمند Reno 8 داده بود. اسمارتفونی که مشخصات کلیدی بالایی داشته و ویژگی های برجسته برای آن تدارک دیده شد. به تازگی، این شرکت رسما یک گزینه رنگ جدید به نام Iris Purple را برای این اسمارتفون تدارک دید که در بازار چین عرضه خواهد شد.

گوشی‌های هوشمند سری  Reno 8 با رنگ بفنش دارای یک پنل عقب بافت‌دار به رنگ بنفش هستند که شامل نوارهای موج‌دار بوده و کل پنل عقب را می‌پوشاند. این گزینه رنگ جدید اکنون برای پیش‌سفارش در چین در دسترس است. برای پیش خرید رنگ جدید بنفش، اوپو Reno 8 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی 2439 یوان به فروش می رسد و در حالی که مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 2698 یوان و مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بیش از 2989 یوان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید  معرفی Logitech Powered ؛ استند شارژ بی سیم

از سوی دیگر، اوپو Reno 8 Pro، مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 3189 یوان به فروش خواهد رسید و در حالی که مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بیش از 3489 یوان قیمت دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شارژر 240 واتی توسط یک شرکت چینی ساخته می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *