پشتیبانی نرم افزاری از سری گلکسی اس 10 تمام شد

پشتیبانی نرم افزاری از سری گلکسی اس 10 تمام شد

با انتشار وصله‌های امنیتی آوریل 2023، سامسونگ پشتیبانی از چندین گوشی هوشمند محبوب مربوط به سال 2019 را کنار گذاشت. سه مدل آن‌ها دستگاه‌های پرچمدار بوده، در حالی که یکی دیگر میان رده است.

گوشی هایی که در مورد آنها صحبت می کنیم گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس، گلکسی اس 10 ای و گلکسی A50 هستند. این گوشی ها دیگر به روز رسانی نرم افزاری را دریافت نخواهند کرد.

همه محصولات فوق در سه ماهه اول سال 2019 منتشر شدند. آنها با نسخه اصلی One UI مبتنی بر اندروید 9.0 Pie عرضه شدند. گلکسی A50 تنها تا اندروید 11 را در طول دوره پشتیبانی خود دریافت کرد. از سوی دیگر، سری گلکسی اس 10 اندروید 12 را دریافت می‌کند.

جالب اینجاست که گلکسی S10 5G هنوز واجد شرایط به‌روزرسانی‌های امنیتی سه ماهه است، اگرچه تقریباً در همان زمان عرضه شد. علاوه بر این، گلکسی اس 10 لایت همچنان یک سال دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کند.

به این دلیل که S10 Lite تقریبا یک سال پس از معرفی خانواده اصلی S10 عرضه شد. حتی همانطور که با اندروید 10 معرفی شد، به آپدیت اندروید 13 نیز دسترسی پیدا کرد.

با این حال، اگرچه سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری خود را به پایان رسانده است، اما این گوشی ها باید طبق معمول بدون هیچ مشکلی کار کنند. فقط در صورتی که احساس می کنید دستگاه مطابق با استفاده شما نیست، ممکن است بخواهید آن را ارتقا دهید. در دیگر خبرها پیشتر اطلاعاتی درباره حافظه ذخیره سازی و رم سری گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شد. خانواده پرچمداران نسل بعدی کمپانی کره ای که انتظار داریم بزودی از راه برسد. بنابراین اکنون می دانیم سری اس 24 شامل چه مشخصات ذخیره سازی خواهند شد.

سری گلکسی اس 24 غول فناوری کره جنوبی قرار است سال آینده از راه برسند، اما قبل از هر گونه معرفی رسمی، یک افشا جدید انواع حافظه رم و ذخیره سازی آنها را فاش کرده است. به گفته Tarun Vats، کارشناس اطلاعات، Galaxy S24 و Galaxy S24+ با ظرفیت رم ارتقا یافته در مدل های پایه وارد بازار خواهند شد. به عبارت دیگر، رم مدل پایه در سری پرچمداران 2024 بالاتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید  جدید ترین تبلت گلکسی Tab S8 سامسونگ پا به بازار خواهند گذاشت

در هر صورت باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سامسونگ چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پشتیبانی نرم افزاری از سری گلکسی اس 10 تمام شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *