توییتر Vine را تعطیل کرد و صدها نفر اخراج شدند

در مواجهه با افزایش مشکلات مالی، توییتر در روز پنجشنبه اعلام کرد که این شرکت حدود 9 درصد از نیروی کارشان را اخراج کرده و هم زمان به دنبال آن برای پایان دادن به خدمات اجتماعی ویدیویی شان تحت عنوان Vine برنامه ریزی کردند.

مطابق با اخبار CBS، از آن جا که توییتر در پیدا کردن خریدار ناتوان شده همچنان پول از دست می دهد. در نتیجه، در آینده ای نزدیک تقریبا 350 کارمند اخراج خواهند شد. گفتنی است که این شرکت حدود 3860 کارمند دارد.

توییتر، در نامه ای به سهامداران متذکر شد: “به منظور ایجاد بهره وری بیشتر تحت حرکت ما به سوی سودآوری GAAP در سال 2017، بازسازی که در درجه اول در سازماندهی مجدد فروش ما متمرکز است و مشارکت و تلاش های بازاریابی در نظر گرفته شده است.”

درباره Vine

تیم Vine در رسانه ها خبر دادند که این امر به پایان و تعطیل شدن Vine منجر می گردد.

“امروز برای برنامه ها، وبسایت ها یا Vine (ویدیو) های شما اتفاقی نمی افتد. ما به شما و Vineهای شما ارج می نهیم. و قصد داریم تا از راه درست عمل کنیم.

شما به Vineهایتان دسترسی خواهید داشت و قادر به دانلود کردن آن ها می باشید.

ما همچنان وبسایت را آنلاین نگه داشته ایم زیرا که دیدن Vineهای باورنکردنی که ساخته می شوند، هنوز مهم است.

پیش از هر نوع تغییر در برنامه یا وبسایت شما را آگاه می کنیم.”

Vine برای اولین بار در سال 2013 معرفی شد و هدف از راه اندازی آن گرفتن و گذاشتن ویدیو در مقابل آپلود کردن عکس در اینستاگرام بود.

متاسفانه، اینستاگرام با اضافه کردن خدماتی نظیر ویدیو گذاشتن سرویس خود را محبوب کرد و هواداران کمتری حاضر به تعویض این برنامه با Vine شدند.

Vine هنوز به طور دقیق اعلام نکرده است که چه موقع کلا خاتمه می یابد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : توییتر Vine را تعطیل کرد و صدها نفر اخراج شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *