پس از دیدن این تصاویر فکر می کنید HTC U پرچمدار بعدی باشد؟

HTC در ژانویه اعلام کرد هیچ گونه برنامه ای مبنا بر منتشر کردن تلفن همراه هوشمند “HTC 11” ندارد. به هر حال، نمی توان منکر تلفن همراه هوشمند “HTC U Ultra” خوب شد. عرضه این تلفن همراه از ماه گذشته در ایالات متحده آغاز شد. و حالا به نظر می رسد نوبت به پرچمدار بعدی HTC تحت عنوان “HTC U” موسوم به “Ocean” رسیده است که به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک راه اندازی شود.

به لطف “Evan Blass” بلاگر و انتشار دهنده اخبار تلفن همراه، ما نخستین تصاویر این پرچمدار جدید را می بینیم.

تلفن های همراه آینده HTC ظاهری درست مانند یک ورق کاغذ براق، اسکنر اثرانگشت در جلو و گوشه ها و لبه های گرد دارند. این دستگاه مشابه با “HTC U Ultra” اما کوچکتر می باشد. اگرچه به احتمال زیاد وضوح صفحه نمایش را ندارد و طراحی دوربین پشت آن متفاوت است.

بنا به اطلاعات پیشین از این تلفن همراه، “HTC U” دارای صفحه نمایش 5.5-اینچ Quad HD بوده و توسط آخرین و برترین پردازنده Snapdragon 835 از کوالکم قدرت یافته است. از برجسته ترین نکات تلفن همراه “HTC U” بدنه حساس به لمس آن می باشد. از دیگر مشخصات آن، رم 4 گیگابایت، حافظه داخلی 64 گیگابایت، دوربین پشت 12 مگاپیکسل و دوربین جلو 16 مگاپیکسل می باشد. این تلفن همراه بر روی سیستم عامل اندروید نوقا به همراه Sense 9 اجرا می شود.

در حال حاضر، هیچ گونه اطلاعات مبنا بر مکان و زمان عرضه این تلفن همراه در دسترس نیست اما به نظر می رسد همچنان گل سر سبد بعدی HTC باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پس از دیدن این تصاویر فکر می کنید HTC U پرچمدار بعدی باشد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *