مایکروسافت و رونمایی از سرفیس لپ تاپ 4

مایکروسافت و رونمایی از سرفیس لپ تاپ 4

امروز مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 4 را معرفی کرده است که بار دیگر در نسخه های 13.5 و 15 اینچی ارائه می شود. در حقیقت ، این شاسی کاملاً مشابه Surface Laptop 3 است ، همچنین شامل همان درگاه های USB 3.2 Gen 2 (یک USB Type-A ، یک USB Type-C و یک Surface Connect) است.

چیزی که در مورد طراحی تغییر کرده انتخاب رنگ است. Surface Laptop 4 دارای رنگ آبی یخی جدید است که با Surface Laptop Go دیدیم. متأسفانه این رنگ باعث کشته شدن رنگ آبی کبالت می شود که از زمان تولید اولین محصول اصلی این محصول بوده است. از آنجا که Ice Blue جایگزین Cobalt Blue شده است ، مدل Ice Blue با پارچه Alcantara عرضه می شود. و برای روشن شدن ، چهار رنگ پلاتین ، ماسه سنگ ، آبی یخی و سیاه هستند.

توجه داشته باشید که در حالی که کبالت بلو از بین رفته است ، این بدان معنی نیست که برای همیشه از بین رفته است. مایکروسافت به صراحت اعلام کرده است که به مرور زمان رنگ های خود را تغییر می دهد. در حال حاضر ، این رنگ بر روی رنگهای ظریف تری مانند ماسه سنگ و آبی یخی تمرکز دارد ، در حالی که دو سال پیش روی رنگ های جسورتر تمرکز داشت. اگر بخواهد می تواند تصمیم بگیرد سال آینده شرایط را تغییر دهد.

مایکروسافت و رونمایی از سرفیس لپ تاپ 4

مورد دیگری که جدید است ، انتخاب پردازنده است. این بار ، هم مدل 13.5 اینچی و هم مدل 15 اینچی با پردازنده های اینتل و AMD در دسترس خواهند بود و همچنین ، هیچ سختی در شن و ماسه وجود نخواهد داشت که یکی برای مشاغل و تجارت باشد. یکی برای مصرف کنندگان است.

در بخش اینتل ، گزینه شما تراشه های نسل یازدهم است که بدیهی است شامل گرافیک جدید Iris Xe این شرکت باشد. اگر AMD را انتخاب کنید ، پردازنده های Ryzen 4000 Surface Edition را به دست می آورید که مشخصاً نسل آخر تراشه های Ryzen هستند ، اما مایکروسافت می گوید که آنها برای محصول بهینه شده اند.

Surface Laptop 4 برای سفارش امروز در ایالات متحده ، کانادا و ژاپن در دسترس است و قیمت آن از 999.99 دلار شروع می شود. ارسال این سفارشات از 15 آوریل آغاز می شود ، اما اگر پیش از tham از Microsoft.com یا Bestbuy.com خریداری کنید ، یک جفت Surface Earbuds رایگان دریافت خواهید کرد. طی هفته های آینده رایانه های شخصی به بازارهای دیگر می آیند.

بیشتر بخوانید  9 راهکار برای رفع مشکل اتصال Microsoft Teams

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مایکروسافت و رونمایی از سرفیس لپ تاپ 4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *