ظرفیت باتری آیفون های 2018 افزایش خواهد یافت

ظرفیت باتری آیفون های 2018

سری گوشی های آیفون دارای باتری های ضعیف تری نسبت به گوشی های اندرویدی اند ولی با این وجود انتظار داریم که باتری های ۲۰۱۸ آیفون X بهبود یافته باشد و دیگر شاهد ضعف باتری در آیفون های اپل نباشیم. همان طور که گفته شد آیفون ها دارای ظرفیت باتری کمتری از گوشی های اندرویدی می باشند و به همین دلیل شارژدهی کمتری نیز دارند اما کمپانی اپل می خواهد این ویژگی را تغییر دهد. طبق گزارشات انتشار یافته از ETNews آیفون های که در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهند شد باتری های قوی تر خواهند داشت.

همچنین این تغییر ظرفیت به دلیل تغییر طراحی در باتری محصولاتی که در آینده ساخته خواهد شد، می باشد. اگر توجه کرده باشید، باتری های آیفون X در بازار به صورت L هستند و این نوع باتری میزان شارژدهی آیفون X را افزایش می دهد. بر اساس گزارش های ETNews باتری های نسخه ۲۰۱۸ آیفون X از دو سلول باتری که به صورت L در کنار یک دیگر قرار داشتند از یک سلول L شکل استفاده می کنند.

آیفون

در آیفون ۱۰ این دو باطری با استفاده از یک قطعه به یک دیگر متصل شده اند که با برداشتن آن ، ظرفیت باطری ۲۰۱۸ آیفون x نیز افزایش میابد. قبل از این موضوع شایعاتی مبنی بر افزایش ظرفیت باتری های آیفون در سال ۲۰۱۸ وجود داشت و از افزایش طول عمر باتری آیفون X نیز مطلع بودیم اما چگونگی انجام آن را نمی دانستیم.

و همچنین سه گوشی با طراحی شبیه آیفون x وجود دارد که یکی از گوشی ها صفحه نمایش 6.1  اینچی با فناوری LCD و دو مدل دیگر به پنل OLED مجهز خواهند بود. در سال جاری امیدواریم که اینبار کمپانی اپل در خصوص گوشی های سری جدید خود توجه خود را بیشتر نماید و مشکلاتی که در سال گذشته پیش آمد را دیگر شاهد نباشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ظرفیت باتری آیفون های 2018 افزایش خواهد یافت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *