پرچمدار بعدی موتورولا شارژ سریع 125 واتی دارد

پرچمدار بعدی موتورولا شارژ سریع 125 واتی دارد

موتورولا یک OEM گوشی هوشمند است که اغلب از نظر سرعت شارژ نسبت به دیگران عقب مانده است و در پرچمدار فعلی سری Edge 30 خود سرعت 68 وات را به کار گرفت در حالی که سایرین مانند OPPO با 80 وات یا بیشتر جلوتر هستند. با این حال، شرکت متعلق به لنوو در نظر دارد شارژ بسیار سریع را بزودی فعال سازد، شارژی که می تواند موجب ارتقا عملکرد باتری دستگاه شود.

گمان می‌رود برند مورد بحث برای گوشی‌های هوشمندی با اسم رمز فرانتیر فعال بوده، اگرچه ممکن است در واقع به عنوان چیزی شبیه Edge 30 Ultra معرفی شود. این بدان دلیل است که انتظار می رود در نسخه قبلی Edge X30/30 Pro/Plus پیشرفت زیادی داشته باشد.

شایعه شده که این پرچمدار فوق العاده با ارتقاء به پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 آغاز می شود. با این حال، ممکن است با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بسیار فراتر از این هم ظاهر شود، که قطعاً برای موتورولا اولین خواهد بود، اگر برای جهان در آن نقطه نباشد.

به گفته افشاگر قابل اعتماد WHYLAB، این حسگر موفق باید ISOCELL HP1 سامسونگ باشد و علاوه بر این، با حسگر 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 و 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 به عنوان لنزهای پشتیبان همراه خواهد بود، مشخصاتی که ممکن است ظاهر شایعه شده مینیون مانند آنها را توجیه کند.

WHYLAB همچنین  ادعا می کند که “Frontier” واقعاً دارای مشخصات صفحه نمایش 144 هرتزی پیشرو در کلاس 30 پرو و همچنین دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی بسیار غیرعادی آن است. اشتیاق ناگهانی افشاکننده به نکات مشخصات فنی پرچمدار موتورولا در مقیاس کامل ممکن است با ظهور دستگاه جدیدی به نام XT2241-1 در 3C افزایش یافته باشد.

به گفته رگولاتور، این اولین گوشی هوشمند 125 واتی موتورولا است. WHYLAB معتقد است که نه تنها آن و Frontier یکسان است، بلکه شارژ بی سیم 50 واتی نیز بسیار بهبود یافته است. در مجموع، اگر همه این مشخصات در یک دستگاه وجود داشته، اولین نمایش فوق‌العاده‌ در جولای 2022 برای برند متعلق به لنوو خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی موتورولا موتو X40 با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2

نظرات در مورد : پرچمدار بعدی موتورولا شارژ سریع 125 واتی دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *