پروژه اندرومدا و سرفیس فون بار دیگر زمین خورد

سرفیس فون

کمپانی مایکروسافت یکی از بزرگترین کمپانی هایی است که بر روی پروژه ی اندرومدا و استفاده از آن در سرفیس فون های این کمپانی فعالیت می نماید. اخیرا یکی از گزارشگرهای بخش فعالیت های کمپانی مایکروسافت اعلام نمود که با گزارش های مختلف عرضه ی سرفیس فون های مایکروسافت به تعویق خواهد افتاد و یا حتی احتمال دارد کلا به بازار عرضه نشوند! زیرا این کمپانی هیچ کاربرد مشخصی برای این دستگاه معرفی نکرده است.

خیلی از کاربرها و طرفدارای این کمپانی چنین مسئله ای را باور نداشتند اما یکی از روزنامه نگار های معروف این عرصه گزارش منتشر شده را تایید نمود.

سرفیس فون

یکی از خبرنگارهای وب سایت The Verge در صفحه ی توییتر خود اعلام نمود که سرفیس فون قطعا تا پایان سال جاری میلادی عرضه نخواهد شد و تمامی پروژه اندرومدا در حال بررسی دوباره قرار گرفته است؛ چون تا به الان هیچ نوع آرگونومی اپلیکیشنی به منظور پشتیبانی از این پروژه وجود ندارد.

بهش نهایی صحبت های این خبرنگار معتبر به این موضوع اشاره می نماید که این احتمال هست تا کمپانی مایکروسافت از این تصمیم که دوباره با یک سیستم عامل جدید پا به عرصه ی دنیای تکنولوژی بگذارد، تجدید نظر نماید و در مقابل یک دستگاه هوشمند را با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه نماید و از اکوسیستم کامل اپلیکیشن های این پلتفرم بهره‌مند گردد.

پس از پیشرفت شایعات متفاوت در خصوص اندرومدا که شامل حوزه ی سخت‌ افزاری در کنار سیستم‌ عامل اندرومدا می باشد، اکنون در همین چند روز اخیر نظراتی در خصوص عقب افتادن و یا توقف کامل این پروژه انتشار یافته است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پروژه اندرومدا و سرفیس فون بار دیگر زمین خورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *