پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی چیست

پرفکت‌مانی یک سیستم پرداخت بین‌المللی آنلاین است که با هدف آسان نمودن فرآیند پرداخت با استفاده از تکنولوژی‌های جدید در سال 2007 در کشور پاناما تأسیس شد.

پرفکت‌مانی چیست؟

پرفکت‌مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است. این سرویس متعلق به Perfect money Finance است که با هدف انجام معاملات غیرنقدی آنلاین ایجاد شده است. پرفکت‌مانی امکان انجام معاملات پولی بین کاربران ثبت شده را می‌دهد. همچنین کاربران پرفکت‌مانی می‌توانند با خیال راحت پول خود را در نرخ 4 درصد سالیانه نگه‌ دارند و پرداخت‌های آنلاین دریافت کنند.  دفتر مرکزی پرفکت‌مانی در زوریخ واقع شده و خدمات عملیاتی در آنجا انجام می‌شود.

علاوه بر این پرفکت‌مانی به شما امکان خرید دلار آمریکا یورو و حتی طلا را می‌دهد. خوشبختانه پرفکت‌مانی برخلاف شرکت‌هایی مانند پی‌پال یا مسترکارت کاربران ایرانی را تحریم نکرده است. ایرانی‌ها به راحتی می‌توانند برای دریافت و یا انتقال ارز یا خرید آنلاین خارجی، از خدمات پرفکت‌مانی استفاده کنند. به همین دلیل، این سیستم درمیان کشورهای تحت تحریم مانند ایران محبوب است.

هر کاربر جدید پس از ثبت‌نام در پرفکت‌مانی رتبه عادی را دریافت می‌کند. همچنین پس از یک سال استفاده از پرفکت‌مانی یا با دستیابی به سطوح معینی از گردش وجوه در حساب، کاربران به رتبه ممتاز دست پیدا می‌کنند. کاربران ممتاز مزایای زیادی را کسب می‌کنند، مانند اولویت در ورود و برداشت وجوه هر مشتری پرفکت‌مانی می‌تواند به تنهایی درخواست رتبه ممتاز کند. بالاترین رتبه‌ای که یک کاربر می‌تواند به دست آورد؛ ممکن است توسط پرفکت‌مانی اعمال شود. بیشتر مواقع شرکت‌ها سعی می‌کنند به این رتبه دست یابند، زیرا صاحبان را به عنوان شریک وفادار در امور پرداخت و دریافت پول معرفی می‌کند.

کارت اعتباری یکی‌دیگر از ابزارهای سیستم پرداخت پرفکت‌مانی است. کارت‌های پیش‌ پرداخت مزایای زیادی دارند درهنگام خرید کارت، حساب بلافاصله در حال پرشدن است، کاربر پول خود را پس‌انداز می‌کند، زیرا هزینه معامله را پرداخت نمی‌کند و همچنین کاربر مجبور نیست از حساب اینترنت خود برای پرداخت کالا یا خدمات اخذ شده استفاده کند اگر بنا به دلایلی کاربر نتواند تراکنش بانکی انجام دهد، کارت اعتباری مؤثرترین و راحت‌ترین روش برای پرکردن حساب در سیستم فعلی است.

پرفکت مانی

امنیت پرفکت‌مانی

همانطور که می‌دانید، سیستم پرداخت آنلاین باید بسیار امن و مطمئن باشد. حساب پرفکت‌مانی از امنیت بالایی برخوردار است اما در عین حال سادگی و راحتی کار سیستم را حفظ کرده است. در نتیجه خطرات استفاده برای کاربران پرفکت‌مانی به حداقل می‌رسد. هر کاربر می‌تواند تنظیمات امنیتی را به طور جداگانه تنظیم کند.

امکانات پرفکت‌مانی

  1. انتقال پول بین کاربران
  2. پرداخت کالا و خدمات در اینترنت
  3. درخواست وام درون سیستم پرفکت‌مانی
  4. صدور و دریافت وام داخل سیستم
  5. خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین
  6. خرید طلا، دلار آمریکا و یورو
  7. دریافت درآمد اضافی از شرکت در برنامه‌های مشارکت
  8. دریافت پرداخت در سایت
  9. انجام پرداخت‌های اینترنتی برای خرید کالا و خدمات از اینترنت

انواع ارزها در پرفکت‌مانی

  1. USD معادل دلار آمریکا
  2. EUR معادل یورو
  3. Gold معادل طلا
  4. BTCمعادل بیت‌کوین

مزایای پرفکت‌مانی

  1. پرفکت‌مانی یک سیستم پرداخت آنلاین ساده است، که رابط انتقال آنی پول بین کاربران و سیستم است.
  2. صرافی‌های زیادی برای تبدیل ارزها به پرفکت‌مانی وجود دارند.
  3. پرفکت‌مانی محدودیتی برای انجام نقل و انتقالات مالی ندارد.
  4. سود سالیانه بر روی مبالغ موجود در حساب دریافت می‌شود.
  5. برنامه معرفی کاربر و دریافت پورسانت
  6. عدم پرداخت مالیات بر درآمد برای تراکنش‌ها و موجودی
  7. پرفکت‌مانی برای شروع کار نیاز به اهراز هویت ندارد.
  8. سایت دارای جزئیات غیر ضروری نیست.
  9. این پلتفرم می‌تواند دارای 22 زبان در دسترس باشد.
  10. یکی از مزایای رقابتی پرفکت‌مانی تعرفه‌های پایین است.
  11. هزینه انتقال داخلی وجوه تنها 0.5 درصد برای تأیید یک حساب است.

مزایای پرفکت‌مانی

پرفکت‌مانی مزیت‌های زیادی دارد که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

امنیت پرفکت‌مانی

سیستم پرفکت‌مانی از امنیت بالایی برخوردار است. این تکنولوژی از یک آی‌پی استفاده می‌کند. به این صورت که هر کاربر برای تغییر آی‌پی خود باید آی‌پی را از طریق ایمیل تأیید شده دریافت کند. برای امنیت بیشتر حساب خود می‌توانید از طریق امنیت حساب گزینه‌های امنیت بیشتر مانند تأیید پیامکی را نیز فعال کنید.

یکی دیگر از گزینه‌های امنیتی در حساب کاربری کد کارت است. به محض فعال‌کردن این گزینه سیستم به طور خودکار برای شما یک کد ارسال می‌کند به این ترتیب برای هر تراکنش که انجام می‌دهید، نیاز است تا یکی از کدهای را وارد کنید. حتماً دقت کنید که کدها یک بار ارسال شوند و یا در صورتی که کد را فراموش کردید یا گم کردید دیگر نمی‌توانید به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید پس بهتر از آن را در چندین جای مختلف یادداشت کنید.

تحریم نبودن برای ایرانی‌ها

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های پرفکت‌مانی برای کاربران ایرانی و دیگر کشورهای تحریم، تحت تحریم نبودن این سیستم است. همانطور که اطلاع دارید ایرانی‌ها وکشورهای تحت تحریم امکان استفاده از پی‌پال، مسترکارت یا ویزا را ندارند.

کمپانی پرفکت‌مانی به دلیل قبول نکردن قوانین آمریکا هیچ تحریمی برای کاربران خود اعمال نکرده است و چندین نمایندگی رسمی در ایران دارد. شما می‌توانید به عنوان یک ایرانی در پرفکت‌مانی به صورت رایگان حساب باز کنید، و از خدمات آنلاین این سیستم استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از کارت بانکی خود از صرافی‌های آنلاین پرفکت‌مانی بخرید.

خرید بیت‌کوین با پرفکت‌مانی

علاوه بر اینکه می‌توانید خدمات آنلاین از پرفکت‌مانی دریافت کنید، برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین و یا دیگر رمزارزها می‌توانید ابتدا پرفکت‌مانی خریداری کرده و بعد به صرافی ارزدیجیتال مراجعه کنید و از آن‌ها رمزارز خریداری کنید. توجه داشته باشید خرید ارزدیجیتال با استفاده از پرفکت‌مانی ممکن است هزینه‌نهایی شما را در مقایسه با روش‌های دیگر مقداری افزایش دهد پس قبل از اقدام به خرید بیت‌کوین با استفاده از پرفکت‌مانی تمام هزینه‌ها را حساب کنید تا دچار ضرر مالی نشوید.

نتیجه گیری

پرفکت‌مانی مجوز پول الکترونیکی را دارد. شما می‌توانید از پرفکت‌مانی به عنوان یک کیف‌پول الکترونیکی استفاده کنید. همچنین پرفکت‌مانی امکان ذخیره انواع واحد‌های پول را دارد. این سیستم پرداخت امکان انتقال ارزهای معتبر جهانی مثل دلار و یورو و…. را دارد.

سامانه آریامانی یک مرجع مطمئن و قابل اعتماد برای خدمات آنلاین همراه شماست. شما می‌توانید در کمترین زمان اقدام به ثبت نام کنید و بدون محدودیت از خدمات پرفکت‌مانی استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پرفکت مانی چیست؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *