کدام بروکرها برای خرید پرفکت مانی مناسب هستند؟

کدام بروکرها برای خرید پرفکت مانی مناسب هستند؟

پرفکت مانی یک سرویس مالی متمرکز، برای انتقال پولی و پرداخت‌های الکترونیکی است. سیستم پرفکت مانی خدمات گسترده‌ای از جمله خرید کالا و خدمات از سایت‌های مختلف، انتقال پول بدون واسطه، خرید بلیط‌های مسافرتی، تبدیل ارز پرفکت مانی به سایر ارز های دیجیتال و غیره را به کاربران خود ارائه می‌دهد. یکی از بهترین سرویس‌هایی که امکان واریز و برداشت به حساب پرفکت مانی را برای کاربران فراهم کرده‌اند، بروکرها هستند.

  • سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

در واقع بروکرها یک فضای قانونی و رسمی ایجاد می‌کنند تا معامله‌گران را به هسته معاملاتی متصل کنند. اگر قصد خرید یا اطلاع از قیمت پرفکت مانی را دارید، اما نمی‌دانید باید از چه بروکری استفاده کنید، حتماً این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله شما را با بهترین بروکرها برای خرید پرفکت مانی و چگونگی انتخاب آن‌ها آشنا می‌کنیم.

ویژگی بهترین بروکرها برای خرید پرفکت مانی

در انتخاب بروکرها، توجه به بعضی از ویژگی‌های کارگزاری تأثیر مستقیمی بر معاملات شما خواهد داشت. پس باید سعی کنید قبل از انتخاب بروکر، ویژگی‌هایی که برایتان مهم هستند را یادداشت کنید. سپس بروکری را انتخاب کنید که بیشتر آپشن‌های مد نظرتان را داشته باشد. دقت کنید که اگر هنگام انتخاب بروکر آن را از جهات مختلف مورد بررسی قرار ندهید، خیلی زود مجبور به ترک آن می‌شوید. برخی از افراد در مورد معتبر بودن بروکرها و یا مقایسه آن‌ها با صرافی‌ها دچار ابهام شده‌اند.

باید در نظر داشته باشید که اگر به هر دلیلی بروکرها تحریم شوند، شما دسترسی‌های خود را از دست می‌دهید و سرمایه‌تان بلوکه می‌شود. پس با وجود شرایط کنونی و با وجود تحریم‌ها بهترین راه استفاده از صرافی‌هایی مانند ایکس پی اکسچنج است که پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد. در این صرافی‌ها قیمت پرفکت مانی و سایر ارزهای دیجیتال به صورت لحظه‌ای اعلام می‌شود، ولی اگر همچنان مایل به انتخاب بروکرها هستید، با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین بروکرهای امن برای خرید پرفکت مانی را به شما معرفی کنیم. در انتخاب بروکرها، معیارهای زیر را لحاظ کرده‌ایم:

  • داشتن لایسنس های معتبر و رگولاتوری (تحت نظارت)
  • داشتن به‌روزترین پلتفرم معاملاتی قابل دسترسی برای دسکتاپ و موبایل
  • داشتن سابقه حداقل ۲ سال
  • داشتن پشتیبانی سریع (ترجیحاً به زبان فارسی)
  • واریز و برداشت آنی و سریع
  • کمیسیون مقرون به‌صرفه
  • داشتن حساب‌های معاملاتی متنوع
  • ارائه خدمات نوسان‌گیری، توقف ضرر، محافظت از بالانس صفر، واریز مبالغ کم و غیره

کدام بروکرها برای خرید پرفکت مانی مناسب هستند؟

معرفی بهترین بروکرها برای خرید پرفکت مانی

تعداد بروکرهایی که برای خرید پرفکت مانی استفاده می‌شوند کم نیستند، اما فقط برخی از آن‌ها خصوصیاتی که در بالا ذکر کردیم را دارند. در ادامه بهترین بروکرهایی که شرایط و استانداردهای لازم برای انجام معامله را دارند، به شما معرفی می‌کنیم:

✔ بروکر پی سی ام بروکرز  (PCM)

بروکر پی سی ام کروز در پنج قاره و یازده کشور جهان شعبه دارد که همه دارای رگوله و تحت نظر ارگان‌های مختلف هستند. پی سی ام احتمالاً تنها بروکر فارکسی است که در فعالیت خود طی دو دهه اخیر، هیچ گزارشی مستند بر تخلف و مغایرت در انجام معامله و واریز وجوه مشتریان نداشته است. همین موضوع بروکر پس سی ام را به یکی از امن‌ترین بروکرها تبدیل کرده است.

این بروکر برای مشتریان ایرانی، روش واریز و برداشت ریالی تعبیه کرده است. همچنین کارگزاری پی سی ام هیچ‌گونه کمیسیونی بابت واریز و برداشت دریافت نمی‌کند. شرکت پی سی ام بروکرز تا امروز رکورددار بزرگترین مشتری بورس دبی با مبلغ ۱۲۰ میلیون دلار است و همچنین رکورد بیشترین برداشت مشتریان به مبلغ ۲۰ میلیون دلار هم برای این شرکت ثبت شده است.

پی سی ام برای باز کردن حساب، احراز هویت آسانی فراهم کرده تا هر شخص تنها با اسکن عکس شناسنامه بتواند حساب خصوصی باز کند. این شرکت امکان باز کردن انواع حساب مختلف را به مشتریان می‌دهد که از این جمله می‌توان به حساب‌های ای سی ان یو، الیت، فیکس اسپرد، زیرو اکسپرد، ویژه، مینی، میکرو و ارزهای دیجیتال اشاره کرد.

✔ بروکر ایکس ام  (XM)

بروکر ایکس ام در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده و از آن زمان تا حالا به گونه‌ای رشد کرده که توانسته است به یک بروکر بین‌المللی تبدیل شود. برخی از کارشناسان، بروکر ایکس ام را بزرگترین بروکر دنیا می‌دانند، البته درباره این گفته زیاد هم جای تعجب نیست. زیرا اگر نگاهی به تعداد سرورهای ریل بکنیم، می‌بینیم که بیشتر از ۸۰ سرور ریل در متاتریدر دارد.

یکی از دلایل نارضایتی کاربران از ایکس ام سخت بودن شرایط ثبت ‌نام است که در سطح جهانی برای یک حساب مالی به عنوان یک عیب شناخته نمی‌شود. در خصوص امتیاز رگولاتوری ایکس ام، باید اشاره کنیم که تاکنون در میان ۸۰۰ بروکر فارکس در دنیا، تنها ۳۹ بروکر موفق به گرفتن امتیاز رگولاتوری شده‌اند که بروکر ایکس ام یکی از این ۳۹ بروکر است. این بروکر دارای سه اکانت است که در دو اکانت میکرو و استاندارد هیچ هزینه‌ای بابت کمیسیون نمی‌گیرد، اما در اکانت زیرو کمیسیون و هزینه دریافت می‌کنند.

✔ بروکر نورد اف ایکس  (NORD FX)

این بروکر امکان استفاده از متاتریدر ۴ و ۵ برای پلتفرم‌های مک، تبلت، گوشی و دسکتاپ را در سراسر دنیا فراهم کرده است. بروکر نورد اف ایکس هم در سطح بین‌المللی کار می‌کند و مراکز پشتیبانی آن در روسیه، چین، تایلند، هند و سریلانکا قرار دارد. خدمات سرمایه‌گذاری نورد اف ایکس شامل ۳۳ جفت ارز، ۱۱ نوع مختلف ارز دیجیتال، طلا، نقره و طیف وسیعی از خدمات دیگر است.

این بروکر همچنین اپلیکیشن خود به همین نام را تولید کرده که می‌توانید از اپ ‌استور گوگل دانلود و استفاده کنید. در این بروکر اگر به هر دلیلی خواستید سرمایه و پول خود را برداشت کنید، باید از موارد زیر استفاده کنید:

  • برای واریز از شبکه TRC20 که کمیسیون ۱ دلار دارد استفاده کنید (تتر)
  • پرفکت مانی (اگر حسابتان وریفای باشد، 5 درصد و در غیر اینصورت ۳ درصد کمیسیون گرفته می‌شود)
  • برداشت مستقیم ریالی (بدون کارمزد و نرخ دلار بلافاصله به شما تحویل داده می‌شود)
  • تاپ چنج ریالی (کارمزد سپرده ۳ درصد است)

کدام بروکرها برای خرید پرفکت مانی مناسب هستند؟

صرافی های آنلاین پرفکت مانی معتبر هستند یا بروکرها؟

همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم، هر دو سرویس معتبر هستند، اما با توجه به شرایط سیاسی کشور ما و ترحیم‌هایی که هر روز در حال گسترش هستند، ممکن است در شرایط خاصی مانند تحریم شدن بروکرها، دارایی‌ها شما بلوکه شود!

اما صرافی‌های آنلاین و معتبر داخلی همیشه فعال و پاسخگو هستند. به عنوان مثال، صرافی معتبر ایکس پی اکسچنج به صورت 24 ساعته فعال است و فرایند احراز هویت کاربران را به صورت کاملا اتوماتیک (بدون نیاز به عکس سلفی و تایید تلفن ثابت)، هوشمند و در کمتر از ۱ دقیقه انجام می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با خدمات این صرافی فقط می‌توانید به نشانی xpayex.com مراجعه کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کدام بروکرها برای خرید پرفکت مانی مناسب هستند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *