تحلیل نیکلاس مرتن درباره کاهش قیمت اتریوم

تحلیل نیکلاس مرتن درباره کاهش قیمت اتریوم

یکی از مهم‌ترین ارز‌های دیجیتال امروز در بازار اتریوم است. خرید اتریوم بعد از بیت کوین، دومین جایگاه را در میان پرفروش‌ترین ارز‌های دیجیتال در بازار دارد، به همین سبب علاقه‌مندان زیادی اخبار و تحلیل‌های مربوط به این ارز دیجیتال را دنبال می‌کنند. اگر شما می‌خواهید از خرید ETH سود ببرید باید از این بازار آگاهی داشته باشید و قیمت اتریوم را به صورت لحظه‌ای از طریق صرافی‌های معتبر دنبال کنید. این صرافی­‌ها با ارائه قیمت اتریوم به صورت لحظه‌ای به شما کمک می‌کنند که همیشه به روزترین قیمت اتریوم را در جهان دریافت کنید.

اما علاوه بر دانستن ETH Price لازم است که برای خرید اتریوم با تحلیل‌های مربوط به این بازار آشنا باشید و اخبار آن را دنبال کنید تا تصمیم درستی برای سرمایه‌گذاری و خرید ETH بگیرید. یکی از تحلیلگران مشهور بازار اتریوم نیکلاس مرتن (Nicholas Merten) است که مدتی پیش درباره اتریوم نظراتی ارائه کرده است. در این مقاله قصد داریم درباره پیش‌بینی‌های او صحبت کنیم.

مرتن درباره آینده اتریوم چه می‌گوید؟

نیکلاس مرتن یکی از فعالان، تحلیلگران و سرمایه‌گذاران معروف دنیای کریپتوکارنسی باور دارد که اتریوم دچار کاهش قیمت فراوانی خواهد شد. نیکلاس مرتن در یک ویدیوی تحلیلی که در کانال یوتیوب خودش قرار داده برای نیم میلیون دنبال‌کننده خود گفته که در آینده 75 درصد از ارزش فعلی 1220 دلاری اتریوم که اکنون آن را داراست، از دست خواهد رفت.

بسیاری از افراد باور داشتند و دارند که اتریوم یکی از پیشگامان توسعه و پیشرفت حوزه کریپتوکارنسی است و برای سود کردن باید اقدام به خرید اتریوم کرد و در آن سرمایه‌گذاری کرد به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران توصیه می‌کنند که خرید ETH را از طریق صرافی‌های معتبر خارجی و ایرانی مثل والکس باید انجام داد ولی ظاهراً مرتن نظر دیگری دارد. حال باید پرسید که چرا قیمت اتریوم کاهش پیدا خواهد کرد؟

علت کاهش قیمت اتریوم چیست؟

مرتن در صفحه یوتیوب خود و ویدیویی که آماده کرده معتقد است که روند قیمت آرام فعلی فرصت خوبی برای انتقال بازیگران بزرگ است و تقاضا برای اتریوم بر خلاف پیش‌بینی‌ها چندان زیاد نبوده است. او به عنوان شاهد از نرخ تورم منفی یاد می‌کند که بر خلاف انتظار همگانی قبل از رویداد Merge، چندان گسترده و قابل اعتنا نبوده است. او در قسمت دیگری از صحبت‌هایش بیان کرده است که یکی از عوامل نهایی برای سقوط اتریوم لیکویید شدن پوزیشن‌های دیفای است.

مرتن بیان می‌کند بازه هدف برای قیمت اتریوم محدوده 300 تا 500 دلار است. او فکر نمی‌کند که قیمت ETH مدت زیادی در این محدوده بماند ولی می‌گوید مسأله‌ای که کسی به آن توجه نمی‌کند این است که پوزیشن تجمعی 1.5 میلیارد دلاری که در دیفای با وثیقه عمده اتر قرار گرفته می‌تواند در نهایت منجر به فروش گسترده شود.

در ویدیوی تحلیلی نیکلاس مرتن در بخشی از مصاحبه خود بیان می‌کند که اگر قیمت اتریوم تا محدوده 550-750 دلار شروع به کاهش کند، فروش آبشاری اتریوم پدیده‌ای است که در ادامه ما مشاهده خواهیم کرد. یعنی بیش از یک میلیون اتریوم در خطر فروش قرار می‌گیرند بنابراین این فشاری که از جانب فروشندگان به وجود می‌آید می‌تواند ما را به محدوده 300 دلار برساند.

آیا خرید اتریوم خوب است؟

با توجه به تحلیل‌های مرتن سرمایه‌گذاری و خرید اتریوم اکنون در این بازار می‌تواند خطرناک باشد زیرا ممکن است ما با کاهش قیمت جدی و فراوانی مواجه شویم. اگر شما از جمله تریدر‌هایی هستید که با نوسان‌گیری سرمایه‌گذاری می‌کنند و سود می‌برند، بنا به گفته مرتن شاید این موقع مناسبی برای خرید اتریوم نباشد ولی اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری دراز مدت هستید شاید برایتان جالب باشد که تحلیل‌های دیگر فعالان و توسعه‌دهندگان دنیای کریپتوکارنسی را نیز دنبال کنید.

تحلیل نیکلاس مرتن درباره کاهش قیمت اتریوم

اتریوم بستری مناسب برای قرارداد‌های هوشمند است. قرارداد‌هایی که احتمالاً نقشی جدی در آینده دنیای دیجیتال خواهند گذاشت و دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از افراد اتریوم را پلتفرمی آینده‌دار و مهم در دنیای تکنولوژی و فناوری تلقی می‌کنند.

پس اگر می‌خواهید یک سرمایه‌گذاری بلند را در دستور کار قرار دهید می‌توانید به خرید ETH فکر کنید. اتریوم توانسته است با ویژگی‌های متعددش افراد زیادی و سرمایه‌گذاران متعدد و برجسته‌ای را به خود جذب کند بنابراین نمی‌توان ویژگی‌های مهم آن را دست کم گرفت. اگر شما نیز به فکر یک سرمایه‌گذاری بلندمدت در پروژه‌ای در حوزه کریپتوکارنسی هستید خرید اتریوم می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

از کجا اقدام به خرید اتریوم کنم؟

شما باید از پلتفرمی خرید ETH را انجام دهید که اطمینان و امنیت خاطر شما را فراهم کرده باشد. در صرافی والکس می‌توانید به سادگی روند قیمت اتریوم را مشاهده کنید. والکس در جدول قیمت لحظه‌ای، قیمت ETH را در به روزترین شرایط جهانی‌اش قرار می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید اقدام به خرید اتریوم کنید می‌توانید از طریق صرافی ارز دیجیتال والکس این کار را انجام دهید. فرایند احراز هویت در والکس بسیار آسان است و می‌توانید خیلی سریع و با چند کلیک ساده اقدام به خرید اتریوم نمایید و در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.

همچنین از ابزار‌های مختلف تحلیلی و اخبار مرتبط با این ارز و همچنین دیگر اخبار مربوط به حوزه کریپتوکارنسی نیز می‌توانید استفاده کنید و با آگاهی و اطمینان اقدام به خرید و فروش اتریوم کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم نگاهی کلی به تحلیل یکی از مهم‌ترین فعالان و تحلیل‌گران حوزه اتریوم و ارز دیجیتال یعنی نیکلاس مرتن بیاندازیم. مرتن چندی پیش در صفحه یوتیوب خود با تحلیلی کوبنده بیان کرده است که قیمت اتریوم کاهشی چشمگیر خواهد داشت. او دلیل اصلی کاهش قیمت ETH را لیکویید شدن می‌داند. بنابراین معتقد است که خرید اتریوم در این زمان می‌تواند به شما ضرر بزند زیرا ما در آینده با یک فروش آبشاری مواجه خواهیم بود که آسیبی جدی به قیمت اتریوم و ارزش آن وارد می‌کند. سپس دلایلی را ذکر کردیم که خرید ETH می‌تواند برای سرمایه‌گذار بلندمدت مفید باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تحلیل نیکلاس مرتن درباره کاهش قیمت اتریوم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *