پتنت جدید شیائومی به گوشی با دوربین زیر صفحه نمایش اشاره دارد

پتنت جدید شیائومی به گوشی با دوربین زیر صفحه نمایش اشاره دارد

شرکت شیائومی قصد داشته بزودی از اسمارتفون نسل جدیدی رونمایی کند که به فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز است. مدتهاست این شرکت روی چنین فناوری فعالیت داشته و حال باید انتظار عرضه آن را داشت.

شیائومی از سال 2019 شروع به کار بر روی اولین فناوری دوربین زیر نمایشگر خود کرد و سال گذشته ، ما طراحی نسل سوم را از غول فناوری چینی داشتیم. گفته می شود که طراحی نسل سوم امسال در گوشی Mi آغاز به کار خواهد کرد. با این حال ، به نظر می رسد که شیائومی متوقف نمی شود زیرا این شرکت طراحی کاملا جدیدی را برای دوربین زیر نمایشگر نسل چهارم خود ثبت کرده است و این بار دوربین قادر به چرخش خواهد بود.

همانطور که توسط LetsGoDigital کشف شده است ، این حق ثبت اختراع می گوید که طراحی جدید دوربین فلیپ به شما امکان چرخش می دهد تا بتواند هم به عنوان دوربین سلفی و هم به عنوان دوربین عقب عمل کند. یک ماژول چرخان مغناطیسی مستقر خواهد شد که می توان با آن چنین مکانیزمی را انجام داد. از نظر مزایا ، مطمئناً طراحی جدید به صرفه جویی در فضا کمک خواهد کرد زیرا نیازی به دوربین جداگانه برای جلو و عقب نخواهد بود.

البته این روزها خیلی زود است و باید دید در نهایت این مفهوم جالب تحقق می یابد یا خیر. سرانجام در دسامبر سال گذشته اولین گوشی هوشمند رسمی خود را با دوربین زیر نمایشگر به شکل ZTE Axon 20 5G ارائه کردیم. و اگرچه این تلاش برای اولین بار مناسب است ، اما بیشتر بازرسان ، از جمله خود ما ، موافقت کردند که هنوز مشکلات دندان درآوردن زیادی وجود دارد که باید حل شوند.

در اخبار مرتبط ، انتظار می رود که ماه آینده گلکسی Z Fold3 سامسونگ با دوربین سلفی زیر نمایشگر عرضه شود. حتی شگفت انگیزتر این شایعه است که از پردازنده گرافیکی AMD همراه با پردازنده Exynos خود بهره می برد. ظاهراً غول کره ای می خواهد وب کم های صفحه نمایش کمتری را نیز به لپ تاپ ها بیاورد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی 12 پرو دارای سنسور دوربین رده بالا IMX707 سونی

نظرات در مورد : پتنت جدید شیائومی به گوشی با دوربین زیر صفحه نمایش اشاره دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *