کمپانی اینتل هنوز به دنبال تصاحب برودکام است

کمپانی اینتل

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وال استریت ژورنال، اینتل در حال بررسی شرایط و همچنین برنامه ریزی برای ارایه پیشنهاد خرید برودکام است. به گزارش وال استریت ژورنال، کمپانی اینتل در واکنش به سیاست های اخیر کمپانی کوالکام که بارز ترین آن تلاش برای تصاحب کمپانی برودکام است و در نظر دارد تا با در پیش گرفتن استراتژی هایی به مقابله با این خطر جدید برود. اطلاعات ارائه شده نشان از این مطلب دارد که کمپانی اینتل در حال مانیتور کردن شرایط و رقابت کمپانی ها برای تصاحب یک دیگر است. کمپانی اینتل امید وار است تا شرکت کوالکام در مسیر تصاحب کاگوالکام با شکست مواجه شود چون که ترکیب دو کمپانی برودکام و کمپانی کوالکام می تواند تهدید بسیار بزرگی برای اینتل باشد.

منابع اطلاعاتی نزدیک به کمپانی بزرگ اینتل اعلام کرده است که اگر در این رقابت موفق شود و کمپانی برودکام  را تصاحب کند و همچین این کمپانی پیشنهاد خود را برای تصاحب کمپانی برودکام ارایه خواهد داد. بر طبق گفته های خبرگزاری های نزدیک به این کمپانی از اواخر سال گذشته ی میلادی با مشاوران و کارشناسان متعددی در این رابطه رای زنی کرده است و احتمال ارایه ی پیشنهاد تصاحب برودکام بسیار زیاد است.

البته باید بدانید که مشخص نیست که پس از ارائه‌ ی این پیشنهاد اینتل به برودکام و قبول آن از سوی برودکام و اینکه آیا سازمان‌های رگولاتوری چنین ادغام دو شرکتی را قبول خواهند کرد یا خیر. ارزش کمپانی اینتل در حال حاضر در بازار بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار امریکایی است. این کمپانی بسیار موقف سعی کرده که در سال‌ های گذشته تنوع و کیفیت محصولات خود را افزایش دهد و فقط در حوزه‌ ی تولید پردازنده‌ های کامپیوتر های خانگی فعالیت نکند که هسته‌‌ی اصلی فعالیت و کار های این کمپانی بوده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی اینتل هنوز به دنبال تصاحب برودکام است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *