آشکار شدن مشخصات گوشی ویوو X Fold 2

آشکار شدن مشخصات گوشی ویوو X Fold 2

شرکت ویوو در حال توسعه یک گوشی تاشو هوشمند با نام X Fold 2 بوده که تاکنون شایعاتی درباره آن به بیرون درز کرد و حال نوبت به اطلاعات جدید دیگر رسیده است.

امروز برای اولین بار پوسترهای رسمی این دستگاه منتشر شده که مشخصات آن را تایید می کند و به نظر می رسد که X Fold 2 رقیب جدی برای Galaxy Z Fold 5 آینده خواهد بود.

آخرین افشا از چین منتشر شده و اسلایدهایی از X Fold 2 را نشان می دهد که به نظر می رسد برای رویداد معرفی دستگاه ساخته شده است. با توجه به مطالب بازاریابی، X Fold 2 مانند X Fold دارای صفحه نمایش 8.03 اینچی تاشو با وضوح 2160 در 1916 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. با این حال، آنچه که این بار متفاوت است روشنایی بوده که طبق ادعای ویوو 1800 نیت خواهد بود. حتی اگر این حداکثر روشنایی باشد، بسیار چشمگیر محسوب می شود. شکست دادن این عدد برای Galaxy Z Fold 5 یک چالش خواهد بود.

نمایشگر بیرونی X Fold 2 یک پنل 6.53 اینچی با رزولوشن 2520 در 1080 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است، درست مانند نمونه قبلی. اما بار دیگر، روشنایی بالاتری دارد، به طور دقیق 1600 نیت خواهد داشت.

آشکار شدن مشخصات گوشی ویوو  X Fold 2

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که X Fold 2 دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 2 است و مطالب بازاریابی رسمی این موضوع را تایید می کند. همچنین نشان می‌دهد که چیپست به رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 متصل می‌شود. با توجه به اینکه ویوو ایکس فولد 2 چند ماه قبل از گلکسی زد فولد 5 عرضه خواهد شد، اولین تاشو با جدیدترین چیپست کوالکام به شمار خواهد رفت. با این حال، Galaxy Z Fold 5 می‌تواند با نسخه For Galaxy Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 با عملکرد بالاتر، درست مانند Galaxy S23 Ultra عرضه شود.

آخرین اسلاید ارائه نشان می دهد که X Fold 2 دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 واتی خواهد بود. در حالی که گلکسی زد فولد 5 به احتمال زیاد دارای باتری بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود است و آن را با ظرفیت باتری X Fold 2 مطابقت می دهد، ما مطمئن نیستیم که بتواند از نظر سرعت شارژ، تاشوی آینده Vivo را شکست دهد، و این بدان دلیل بوده است که سامسونگ برندی نیست که پشت سر اعداد و ارقام بزرگ کار کند. همانطور که گفته شد، تاریخ مشخص کرده که اعداد همه چیز نیستند.

با توجه به مشخصات رسمی، به نظر می‌رسد که ویوو X Fold 2 دارای بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته بوده و مطمئناً مبارزه سختی را به Galaxy Z Fold 5 می‌دهد، به خصوص در مورد روشنایی صفحه نمایش و سرعت شارژ. با این حال، سامسونگ نیز چند ترفند مانند مقاومت در برابر آب، طراحی نرم‌افزار بهتر، پشتیبانی از S-Pen و لوازم جانبی بیشتر برندهای شخص ثالث و البته در دسترس بودن جهانی گوشی را در اختیار خواهد داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن مشخصات گوشی ویوو X Fold 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *