ُسونی Xperia 1 V اولین گوشی با دوربین میکرو ماتریکس

ُسونی Xperia 1 V اولین گوشی با دوربین میکرو ماتریکس

امروزه، بازار اندروید تحت تسلط گوشی هایی است که دوربین‌های سلفی دارند و مستقیماً روی صفحه نمایش قرار می گیرند. سونی همچنان گوشی هایی با قاب بالایی کوچک اما ایده آل عرضه می کند که فضای کافی برای دوربین جلو دارد.

منابع نزدیک این شرکت اولین رندر از گوشی پرچمدار نسل بعدی سونی، Xperia 1 V را منتشر کرده اند که انتظار می رود حاشیه کمتری داشته باشد و نکته جالب اینجاست که چهار حفره کوچک هم در قسمت فوقانی نمایشگر جای دارد. به گفته یک منبع، سونی در حال کار بر روی یک فناوری کاملاً جدید دوربین جلو است که با هر چیزی در بازار متفاوت است.

هنوز جزئیاتی در مورد کار این افشاگر گزارش نشده، اما می‌توان فرض کرد که نور از طریق چهار سوراخ کوچک جمع‌آوری می‌شود که می‌توان آن را حتی روی چنین قاب کوچکی قرار داد. عرضه سونی Xperia 1 V باید سال آینده انجام شود.

در اخباری مرتبط شرکت سونی پیشتر گوشی میان رده جدید خود را تحت عنوان سونی Xperia Ace III معرفی کرد که از طراحی نسبتا بهبودیافته در مقایسه با قبل و مشخصات سخت افزاری بهتر بهره می‌برد و حال این محصول راهی بازار شد.

این مدل در کنار پرچمدار جدید سونی یعنی اکسپریا مارک 4 معرفی شده و از ویژگی های سخت افزاری قابل توجهی برخوردار است. از جمله اینکه دارای نمایشگر کمتر از 6 اینچ ناچ بوده و تنها ابعاد آن 140×69×8.9 میلیمتر بوده و وزنی 162 گرمی دارد.

این محصول سونی رقیبی برای آیفون SE 2022 اپل است که با ابعاد 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی متر و وزن 144 گرمی به فروش می رسد. البته اپل نمایشگر 4.7 اینچی به جای 5.5 اینچی به کار گرفته که نسبت به محصول سونی کوچکتر محسوب می شود.

کیفیت تصویر Xperia Ace III بیش از HD+ بوده و پوششی از نوع گوریلاگلس ویکتوس دارد. البته در بحث عملکرد با آیفون SE 2022 اپل قابل قیاس نیست زیرا اپل از پردازنده A15 بایونیک قدرتمند بهره گرفته که نسبت به چیپست Snapdragon 480 فاصله بسیاری دارد. اگرچه چیپست کوالکام نسبت به Helio P35 مدیاتک موجود در Xperia Ace II گزینه بهتر به حساب می آید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سونی ، آیفون جدید 6 اس را در توییتر مسخره کرد !

نظرات در مورد : ُسونی Xperia 1 V اولین گوشی با دوربین میکرو ماتریکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *