گوشی اقتصادی سونی Xperia Ace 3 معرفی شد

شرکت سونی در کنار چند گوشی جدید پرچمدار و میان رده از محصول فوق اقتصادی Xperia Ace 3 رونمایی کرد. مدلی که جانشین Xperia Ace 2 بوده و از طراحی بهبودیافته بهره می برد و از شبکه 5G نیز پشتیبانی دارد.

این اسمارتفون با ویژگی هایی کلیدی نظیر صفحه نمایش HD+، پردازنده 5جی کوالکام و باتری پرظرفیت عرضه خواهد شد. گوشی جدید سونی ابعاد 140×69×8.9 میلیمتری و وزن 162 گرمی دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با طراحی ناچ است. وضوح + 720  1496 پیکسل یا همان HD+ داشته و از پوشش شیشه محافظ گوریلا گلس Victus بهره می‌برد. همچنین دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی داشته و پنل عقب آن دارای دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED است.

سونی از پردازنده موبایل Snapdragon 480 5G برای Xperia Ace III بهره گرفت. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم می باشد. برای ذخیره سازی بیشتر، اسلات کارت میکرو اس دی هم تعبیه شده است. این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 کار می کند.

Xperia Ace II دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ USB-PD و شارژ سریع پشتیبانی می کند. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت جانبی هم تدارک دیده شده است. این دستگاه ویژگی های دیگری مانند 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS، NFC و پورت USB-C را ارائه می دهد. شایان ذکر است که اکسپریا آیس 3 دارای استاندارد IP6X ضد گرد و غبار و یک دستگاه IPX5 / IPX8 مقاوم در برابر آب به حساب می آید.

Xperia Ace III برای پیش‌فروش در ژاپن در دسترس بوده و قرار است تا اواسط ژوئن عرضه شود. قیمت این دستگاه 34408 ین (265 دلار) بوده و در رنگ هایی مانند مشکی، خاکستری، آبی و نارنجی آجری موجود است.

در اخباری مرتبط فیلم ابرقهرمانی ژاپنی Shin Ultraman پس از تأخیر طولانی ناشی از همه‌گیری COVID-19 که قرار بود در سال 2021 اکران شود، در تاریخ 13 می اکران می‌شود. پیش از عرضه، شرکت سونی، غول فناوری ژاپنی، از نسخه محدود و سفارشی شده Ultraman ساعت هوشمند Wena 3 رونمایی کرده است. نسخه Wena3 Ultraman سونی بسیار محدود خواهد بود زیرا این شرکت اعلام کرده که تنها 1000 واحد در سراسر جهان فروخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید  عرضه گوشی سونی Xperia 1 V در بازارهای بیشتر

این ساعت قبلاً در وب سایت ژاپن سونی فهرست شده و آماده رزرو است. این محصول دارای برچسب قیمت بالا 68200 ین (523 دلار) بود، اما تا 7 نوامبر 2022 عرضه نمی شود. بنابراین، اگر قصد خرید این محصول را دارید، برای مدت طولانی منتظر باشید.

از نظر ظاهری، نسخه Wena3 Ultraman از یک قاب فلزی خاکستری نقره ای با طراحی صفحه بسیار ساده اما شیک بهره می برد. سه عقربه با المان های Ultraman و Defense Force در شین اولترامن مطابقت دارد. در پشت ساعت لوگوی Defence Force و همچنین شماره سریال منحصر به فرد این ساعت با نسخه محدود دیده می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اقتصادی سونی Xperia Ace 3 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *