ویژگی Find My اپل آیفون به نجات زن درگیر در تصادف خودرو کمک می کند

ویژگی Find My اپل آیفون به نجات زن درگیر در تصادف خودرو کمک می کند

سری آیفون 14 اپل چند ماه قبل با تعدادی از ویژگی های SOS اضطراری برای اطمینان از ایمنی کاربران راه اندازی شد. ما گزارش‌های مختلفی از این موضوع را پوشش دادیم که قبلاً به مردم کمک می‌کردند، و اکنون، آخرین اخبار نشان می‌دهد که ویژگی Find My همچنین به نجات زنی که در تصادف اتومبیل دچار شده بود کمک کرده است.

برای کسانی که نمی‌دانند، آخرین نسل آیفون‌ها از طریق ویژگی‌های اتصال ماهواره‌ای با تشخیص تصادف و کمک‌های اضطراری ارائه می‌شوند. اینها به افراد سرگردان یا در سایر حوادث تهدید کننده زندگی کمک کرده است. اما در آخرین گزارش، به جای تشخیص تصادف، ویژگی Find My به نجات زنی که قربانی تصادف خودرو شده بود کمک کرده است. این حادثه در سن برناردینو، کالیفرنیا پس از یک شب گردهمایی کریسمس رخ داد.

این تصادف باعث شد وسیله نقلیه او در ارتفاع 200 فوتی از تپه ای در کنار جاده سقوط کند. اگرچه، خانواده او متوجه شده بودند که او هنوز به خانه خود نرسیده بود و واکنشی نشان نمی داد. بنابراین، آنها از ویژگی Find My برای ردیابی موقعیت مکانی او استفاده کردند. آنها متوجه شدند که خودروی او در یک مکان در کنار بزرگراه روی نقشه قرار دارد و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند تا مقامات مربوطه را درگیر کنند.

این ماجرا ابتدا توسط اداره آتش نشانی شهرستان سن برناردینو در یک پست فیس بوک منتشر شد. این زن به شدت جراحات وارده شده بود و در پی این تصادف شب را در خودرو سپری کرده بود. امدادگران آتش نشان مجبور شدند از مداخلات پیشرفته حمایت از زندگی و یک سیستم طناب برای بازیابی زن مصدوم استفاده کنند. برخلاف ویژگی‌های Crash Detection و Satellite SOS، تقریباً هر آیفونی به طور جهانی از ویژگی Find My پشتیبانی می‌کند. بنابراین یک زندگی دیگر به لطف یک محصول اپل نجات یافت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل بند توسعه دهنده (دانگل USB-C) را برای Vision Pro منتشر کرد

نظرات در مورد : ویژگی Find My اپل آیفون به نجات زن درگیر در تصادف خودرو کمک می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *