وجود حسگرهای مرموز در گلکسی اس 23 اولترا

وجود حسگرهای مرموز در گلکسی اس 23 اولترا

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های سری گلکسی S23 در تاریخ 1 فوریه است. از بین سه گوشی هوشمندی که در این سری عرضه می شوند، توجه به گوشی رده بالای Galaxy S23 Ultra خواهد بود که گفته می شود با چند ارتقاء نسبت به نسخه فعلی عرضه می شود. Galaxy S22 Ultra.

قبل از عرضه، مشخصات دقیق دستگاه به صورت آنلاین ظاهر شده است. اکنون، کاربر توییتر @edwards_uh جزئیات کامل مربوط به سنسورهای دوربین در دستگاه آینده را به اشتراک گذاشته است (اکنون حذف شده است).

به نظر می رسد که سامسونگ تقریباً تمام سنسورهای دوربین پرچمدار آینده را تغییر داده است، به جز یک زوج. دوربین‌هایی که از نسل فعلی یکسان خواهند ماند، واحدهای تله‌فوتوی 10 مگاپیکسلی 3x و 10x هستند که همچنان از سنسورهای IMX754 سونی استفاده می‌کنند. تصویر صفحه تأیید می‌کند که سنسور ISOCELL HP2، ارتقا یافته از ISOCELL HM3، در Galaxy S23 Ultra وجود دارد. با این حال، همچنین روشن می کند که سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض سونی IMX564 است و نه IMX563، همانطور که قبلاً تصور می شد. به دلیل اینکه حسگر IMX564 کاملاً جدید به نظر می رسد، مشخصات وجود ندارد.

علاوه بر دوربین های پشتی، اسکرین شات همچنین کاهش مجموع مگاپیکسل دوربین سلفی گلکسی اس 23 اولترا و همچنین حسگر جدید و مرموز ISOCELL را نشان می دهد.

اول از همه، به نظر می رسد دوربین سلفی گلکسی اس 23 اولترا از سنسور 12 مگاپیکسلی ISOCELL 3LU به جای سنسور 40 مگاپیکسلی ISOCELL GH1 در گلکسی اس 22 اولترا استفاده می کند. از آنجایی که این نام به طور رسمی فاش نشده است (یا فاش نشده است)، یا برنامه این اطلاعات را اشتباه دریافت کرده است یا سامسونگ یک سنسور 12 مگاپیکسلی ISOCELL (3LU) به طور خاص برای Galaxy S23 Ultra ایجاد کرده است که هنوز آن را منتشر نکرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  طبق آخرین رای دادگاه سامسونگ از پرداخت جریمه ی 119 میلیون دلاری به اپل عفو شد

نظرات در مورد : وجود حسگرهای مرموز در گلکسی اس 23 اولترا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *