شیائومی می میکس 4 دارای دوربینی زیر نمایشگر خواهد بود

شیائومی می میکس 4 دارای دوربینی زیر نمایشگر خواهد بود

برخلاف سال 2020 که شیائومی هیچ مدلی از سری می میکس را عرضه نکرد، در سال جاری باید انتظار عرضه دو مدل این خانواده را داشت. نخستین گزینه می میکس فولد بود و گزینه دیگر گفته می شود می میکس 4 خواهد بود. می میکس 4 برخلاف می میکس فولد که صفحه نمایش تاشویی دارد، یک مدل ساده تر محسوب شده و در اواخر سال جاری به بازار می رسد.

طبق اطلاعات منتشر شده، می میکس 4 دارای دوربین زیر نمایشگر است. تاکنون دو شرکت ZTE و وینزاسمارت از چنین فناوری بهره گرفتند و باید انتظار داشت شیائومی سومین شرکتی باشد این قابلیت را به کار می گیرد. به لطف فناوری دوربین زیر نمایشگر، حاشیه صفحه نمایش به حداقل رسیده و تجربه کاربری بهتری هم می توان داشت.

منبع نزدیک به شیائومی همچنین فاش کرده گوشی دارای نمایشگر خمیده و دارای انحنایی است. برخلاف می 11، می 11 پر و می 11 اولترا، انتظار نداریم این گوشی همچون میت 40 پرو پلاس هوآوی از نمایشگر نه چندان خمیده بهره می برد. در سایر مشخصات می میکس 4 از پردازنده اسنپدراگون 888، صفحه نمایش با وضوح QHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، دوربین 108 مگاپیکسلی و برخی دیگر بهره می برد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی می میکس 4 دارای دوربینی زیر نمایشگر خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *