وان پلاس Nord 3 در راه است

وان پلاس Nord 3 در راه است

برند چینی گوشی‌های هوشمند OnePlus احتمالاً در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند جدید از یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین سری خود، Nord، در هند است. طبق گزارش MySmartPrice، OnePlus Nord 3 تحت نام رمز “Larry” در هند آزمایش می شود و ممکن است در ماه ژوئن عرضه شود. پیش‌بینی می‌شود OnePlus Nord 3 نسبت به گوشی‌های هوشمند Nord که در حال حاضر در هند عرضه می‌شوند، بهبود یافته باشد. بیایید جدول زمانی مورد انتظار عرضه و مشخصات گوشی هوشمند آینده را ببینیم.

طبق این گزارش، گوشی هوشمند آینده OnePlus، OnePlus Nord 3، احتمالا در ماه ژوئن در هند عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه از سوی این شرکت اعلام نشده است.

اگرچه مشخصات OnePlus Nord 3 در حال حاضر ناشناخته است، اما می توان انتظار داشت که گوشی هوشمند آینده دارای صفحه نمایش 120 هرتزی FHD+ AMOLED، راه اندازی دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی، سیستم عامل اندروید 12 خارج از سیستم باشد. جعبه و اتصال به شبکه 5G.

OnePlus Nord 2T آخرین گوشی هوشمند Nord بود که در جولای 2022 در هند با قیمت اولیه 28999 روپیه عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی Full HD + AMOLED با نرخ رفرش 90 هرتز است. این دوربین دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با دیافراگم f/1.8 و تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS)، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی (f/2.25) با FoV 120 درجه و یک مونو 2 مگاپیکسلی است. لنز (f/2.2). یک دوربین 32 مگاپیکسلی Sony IMX615 با دیافراگم f/2.4 در جلو برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

OnePlus Nord 2T مجهز به MediaTek Dimensity 1300 SoC با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ SUPERVOOC 80 واتی دارد. این دستگاه بر روی سیستم عامل OxygenOS 12 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می شود. همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش و یک نوار لغزنده هشدار است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس 10 پرو یک پرچمدار قابل توجه است

نظرات در مورد : وان پلاس Nord 3 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *