وان پلاس 11 تا چهار سال آپدیت اندرویدی دریافت می کند

وان پلاس 11 تا چهار سال آپدیت اندرویدی دریافت می کند

OnePlus به تازگی رسما تایید کرده است که نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار خود، OnePlus 11، با پشتیبانی از به روز رسانی های اصلی اندروید به مدت 4 سال وارد بازار خواهد شد. این باعث می‌شود که دستگاه اولین گوشی این شرکت باشد که این پشتیبانی نرم‌افزاری گسترده را دریافت می‌کند.

برای کسانی که اطلاعی ندارند، سازنده چینی گوشی های هوشمند در حال آماده شدن برای عرضه گوشی مورد انتظار OnePlus 11 خود در تاریخ 7 فوریه است که روی پوسته سفارشی ColorOS 13/OxyegenOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اجرا می شود. اما اوایل امروز (3 فوریه 2023)، مدیر عامل این برند، پیت لاو، فاش کرد که مدل OnePlus 11 5G بیشترین تعداد به روز رسانی نرم افزاری را که تا به حال بر روی هر گوشی هوشمند ارائه کرده است، دریافت خواهد کرد.

آخرین گوشی درجه یک با چهار به روز رسانی اصلی اندروید عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر، می‌توان انتظار داشت که کاربران OnePlus 11 در چند سال آینده اندروید 14، اندروید 15، اندروید 15 و حتی به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید 17 را دریافت کنند. علاوه بر این، این گوشی دارای وصله های امنیتی پنج ساله نیز خواهد بود. این بدان معنی است که OnePlus اکنون همچنین پشتیبانی نرم افزاری طولانی تری را برای دستگاه های خود ارائه می دهد و به جمع سایر برندهایی می پیوندد که تجربیات مشابهی را در تلفن های پرچمدار خود مانند سامسونگ ارائه می دهند.

به طور مشابه، حتی اپل نیز چنین چرخه به روز رسانی طولانی را ارائه می دهد. اگرچه گوگل هنوز با تنها 3 سال به روز رسانی اندروید از سامسونگ عقب تر است. مشخص نیست که آیا این پشتیبانی نرم افزاری گسترده شامل سایر گوشی ها نیز می شود یا اینکه فقط به مدل های درجه یک پرچمدار آن محدود می شود.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت وان پلاس مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون وان پلاس Nord Buds 2 راهی بازار شد

نظرات در مورد : وان پلاس 11 تا چهار سال آپدیت اندرویدی دریافت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *