مشخصات کامل سری شیائومی 13 لو رفت

مشخصات کامل سری شیائومی 13 لو رفت

برندهای چینی به ژنرال سابق حزب کمونیست چین احترام می گذارند. برای اینکه به مردم فرصت ناراحتی را بدهد، جشن های راه اندازی خود را به تعویق می اندازند. تاکنون، شیائومی و iQOO رویدادهای خود را که قرار بود به ترتیب در 1 و 2 دسامبر رخ دهند، به تعویق انداخته اند. شیائومی قصد داشت از سری Xiaomi 13، MIUI 14 و تعداد زیادی از محصولات دیگر رونمایی کند. اکنون کاربران باید کمی بیشتر منتظر بمانند. تا آن زمان، نشت ها همچنان ظاهر می شوند. آخرین قطعه جزئیاتی در مورد دوربین، رم، فضای ذخیره سازی و حتی رنگ آمیزی رنگ برای Xiaomi 13 ارائه می دهد.

به گفته ایشان آگاروال، نویسنده مشهور، شیائومی 13 و 13 پرو تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهند داشت. برای دقیق تر، این گوشی ها در نسخه های 8 گیگابایتی/128 گیگابایتی، 8 گیگابایتی/256 گیگابایتی، 12 گیگابایتی/256 گیگابایتی و 12 گیگابایتی/512 گیگابایتی عرضه خواهند شد. گزینه سطح ورودی تنها گزینه ای است که با حافظه UFS 3.1 عرضه می شود. بقیه استاندارد سریعتر UFS 4.0 را دریافت خواهند کرد – یکی از گرایش های پرچمداران 2023. جدای از آن، همه گوشی ها با استاندارد رم سریعتر LPDDR5X کار خواهند کرد. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

علاوه بر این، سری 13 شیائومی حداقل در چهار رنگ عرضه و یک نسخه محدود عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که هر یک از این رنگ‌ها خاص هستند و حرکتی بزرگ از سطح شیب براق نسل‌های قبلی انجام می‌دهند. Distant Mountain Blue پوششی چرمی به ارمغان می آورد. سبز وحشی به شیشه می چسبد. گزینه های رنگی مشکی سرامیکی و سفید سرامیکی نیز وجود دارد. رندرهای گمانه زنی شیائومی 13 پرو یک گوشی زیبا را نشان می دهد. اما این نظر من است البته.

علاوه بر ایشان، Panda is Bald که اطلاعاتی را ارائه می‌کند نیز نکاتی برای به اشتراک گذاشتن دارد. به گفته وی، شیائومی 13 دارای دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی سونی IMX800 با OIS است. این گوشی همچنین دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی ultrawide OmniVision OV13B است. آخرین اما نه کم اهمیت، یک ماژول تله فوتو سامسونگ S5K3K1 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.2 برابر است.

بیشتر بخوانید  شیائومی 12 نسخه CUP هم خواهد داشت

13 پرو دارای سنسور 50 مگاپیکسلی IMX989 (سنسور 1 اینچی) با OIS است. دوربین ثانویه 50 مگاپیکسلی JN1 سامسونگ برای عکس های فوق عریض است و یکی دیگر با لنز تله فوتو برای زوم اپتیکال 3.2 x وجود دارد.

وقتی صحبت از عمر باتری به میان می‌آید، راهنمایی‌کننده جزئیات نیز دارد. گوشی کوچکتر دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی است. پرو دارای باتری 4820 میلی آمپر ساعتی با شارژ 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که عمر باتری از آیفون 14 پرو اپل پیشی خواهد گرفت.

هر دو گوشی اندروید 13 را مستقیماً اجرا خواهند کرد و MIUI 14 را با شکوه تمام عرضه خواهند کرد. شیائومی 13 دوگانه همه چیز برای درخشش در بازار چین دارد. با این حال، باید با Vivo X90 Pro+ عالی رقابت کند. در حال حاضر هیچ خبری در مورد زمان فرار این گوشی ها از بازار چین وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات کامل سری شیائومی 13 لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *