وان پلاس برنامه ای برای خروج از بازار اروپا ندارد

وان پلاس برنامه ای برای خروج از بازار اروپا ندارد

شایعه جدیدی حاکی از برنامه‌ریزی اوپو برای خروج از بازار اروپا است. ظاهراً این برند و OnePlus می خواهند به خروج از این منطقه ببپردازند، اما یک مدیر اجرایی اکنون این شایعه را رد کرده است.

برای کسانی که نمی دانند، شایعات اخیر حکایت از خروج Oppo و OnePlus از بازارهای اروپا و بریتانیا داشتند. با این حال، جیمز پترسون، مقام ارشد وان پلاس، خلاف این را بیان کرده است. مدیر روابط عمومی جهانی از سازنده گوشی های هوشمند چینی اظهار داشت که “OnePlus از اروپا و بریتانیا خارج نخواهد شد و فعالیت های خود را در بازارهای محلی پایدار نگه می دارد. وان پلاس به سرمایه گذاری در اروپا و ارائه محصولات و راه حل های نوآورانه تر برای کاربران خود ادامه خواهد داد.”

متأسفانه هنوز مشخص نیست که اوپو همچنان قصد خروج از این منطقه را دارد یا خیر. گزارش اولیه ادعا می کرد که این شرکت ها به دلیل شرایط بد بازار در اروپا در حال خروج از منطقه هستند. این شامل مسائل مربوط به هزینه های فروش بالا بوده در حالی که قدرت خرید مصرف کننده به دلیل کاهش اقتصادی کاهش یافته است. به عبارت دیگر، فعالیت سودآور در آن بازارها برای هر دو برند دشوار شد. بنابراین، اوپو تصمیم گرفت برای مقابله بهتر با شرایط اروپا، فعالیت خود را در اروپا کاهش دهد.

بر اساس گزارش Counterpoint Research، فروش گوشی های هوشمند در اروپا طی سال 2022 به طور کلی 17 درصد کاهش یافت. این بدترین سال برای صنعت محسوب می شود و Oppo شاهد کاهش قابل توجه فروش 39 درصدی نسبت به سال گذشته در سه ماهه چهارم سال 2022 بود. تایید شده است که حداقل وان پلاس در حال برنامه‌ریزی برای ادامه فعالیت های خود در این منطقه است. بنابراین جهت به‌روزرسانی‌های بیشتر باید منتظر ماند.

وان پلاس و اوپو دو برند موفق بازار چین هستند. بنابراین انتظار می رود که کمپانی مورد اشاره محصولات جدید آینده را در این منطقه نیز عرضه دارد. پیش بینی شده در آینده نزدیک میان رده های وان پلاس از راه برسند. شایان ذکر بوده پیشتر وان پلاس 11 پرچمدار از راه رسیده است. نسخه ژوپیتر ادیشن هم بزودی از راه می رسد.

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Ace 3 در Geekbench رویت شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وان پلاس برنامه ای برای خروج از بازار اروپا ندارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *