هوآوی Y7 Prime 2018، گوشی میان رده این کمپانی معرفی شد

Y7 Prime 2018

هنوز چند روز از معرفی دو گوشی هوشمند جدید هوآوی با نام های P20 و P20 Pro نمی گذرد که یک گوشی میان رده و اقتصادی جدید توسط این شرکت معرفی شد. هوآوی که دوست دارد همه کاربران خود را با ارائه گوشی های جدید خوشحال کند , موبایل Y7 Prime 2018 را یک موبایل اقتصادی معرفی کرده و آن را به یک دوربین دوگانه مجهز ساخته است. اطلاعاتی که درباره صفحه نمایش آن منتشر شده است از نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 خبر می دهد.

با نگاهی به Y7 Prime 2018 می توان به شباهت آن با آنر 7X ، آنر 7C و هوآوی P Smart پی برد , گویا شرکت هوآوی سعی کرده است این پرچم داران را با قیمتی مناسب تر و با کمی تغییرات در امکانات ارائه دهد. اندازه صفحه نمایش این گوشی اقتصادی 6 اینچ بوده که هوآوی آن را فول ویوو نامیده و رزولوشن آن را 720 * 1440 پیکسل اعلام کرده است.

Y7 Prime 2018

دوربین جلو یا سلفی 8 مگاپیکسل است و چیز خاصی درباره آن در سایت هوآوی نوشته نشده بود. در پشت گوشی شاهد یک دوربین دوگانه دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز ثانویه 2 مگا پیکسلی هستیم , این لنز امکان استفاده از افکت بوکه و سایر طراحی ها را در عکس های پرتره برای کاربران فراهم می کند. دوربین اصلی نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای یک گوشی میان رده بسیار مناسب می باشد.

درباره مشخصات فنی این گوشی می توان به حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی اشاره کرد. چیپست استفاده شده در Y7 Prime از نوع اسنپدراگون 430 کوالکام و مناسب بوده و نقشی اساسی را در این گوشی ایفا می کند. این مدل دارای یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است که در مقایسه با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی که در مدل Y7 در سال گذشته استفاده شده بود ضعیف تر می باشد. همچنین اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش فرض بر روی این گوشی در نظر گرفته شده است. هر چند که هوآوی تاریخ دقیقی برای عرضه Y7 Prime نداده است اما به احتمال زیاد این گوشی با قیمتی حدود 250 دلار در اواخر بهار وارد بازار شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی Y7 Prime 2018، گوشی میان رده این کمپانی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *