دستبند Xiaomi Band 8 و کسب تاییدیه

دستبند Xiaomi Band 8 و کسب تاییدیه

سال گذشته، شیائومی Mi Band 7 را در بازار داخلی خود عرضه کرد که در اوایل امسال با نام Xiaomi Smart Band 7 در بازار جهانی عرضه شد. اکنون، به نظر می رسد که این برند در حال آماده شدن برای عرضه جانشین خود به نام Xiaomi Band 8 در ماه های آینده است.

سیمرانپال سینگ، کاربر توییتر، شیائومی بند 8 را در وب سایت صدور گواهینامه NRRA کره جنوبی مشاهده کرده است. این فهرست برخی از ویژگی های کلیدی را به همراه تصاویری که طراحی آن را آشکار می کند، نشان می دهد.

تصاویر زنده از شیائومی بند 8 طراحی کلی آن را به نمایش می گذارد. شیائومی بند 8 نیز مانند نسل قبلی خود ظاهری کپسولی شکل خواهد داشت. با این حال، تفاوت قابل توجهی در طراحی بند وجود دارد. شیائومی بند 8 آینده یک بند دو تکه قابل جدا شدن را معرفی می کند، مشابه آنچه در شیائومی بند 7 پرو یافت می شود.

این دستگاه دارای شماره مدل M2239B1 است. مشخص شده است که شیائومی بند 8 دارای بلوتوث 5.1 برای اتصال است. پیش از این، همین پوشیدنی در پایگاه داده TRDA مشاهده شده بود. در حال حاضر، جزئیات دقیق در مورد شیائومی بند 8 هنوز یک راز است. با این حال، می‌توانیم به شیائومی بند 7 نگاهی بیندازیم تا ایده‌ای در مورد انتظارات داشته باشیم.

Xiaomi Band 7 دارای صفحه نمایش لمسی 1.62 اینچی AMOLED با وضوح بالای 192 × 490 پیکسل، تراکم پیکسلی 326ppi و روشنایی تا 500nits است. دارای بیش از 100 صفحه ساعت است و می تواند اطلاعات را به طور مداوم نمایش دهد.

این ردیاب تناسب اندام دارای یک سنسور ضربان قلب نوری و سنسور اکسیژن خون است که نظارت مداوم بر ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون، خواب و سلامت زنان را فراهم می کند. این می تواند مراحل و کالری ها را ردیابی کند و دارای 120 حالت تمرینی از جمله دویدن در فضای باز و سرپوشیده، دوچرخه سواری و غیره است.

با یک باتری 180 میلی آمپر ساعتی، شیائومی بند 7 می تواند تا 15 روز با یک بار شارژ دوام بیاورد و حدود 2 ساعت طول می کشد تا با شارژر مغناطیسی خود شارژ شود. وزن آن 13.5 گرم است و ابعاد آن 46.5 × 20.7 × 12.25 میلی متر است. از دیگر ویژگی های آن می توان به کنترل موسیقی، کنترل شاتر دوربین، اعلان ها و موارد دیگر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  گوشی مرموزی از شیائومی با اسم رمز N7 در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستبند Xiaomi Band 8 و کسب تاییدیه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *